شنبه ۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 39721
منبع : پایگاه خبری پلیس

انهدام باند سارقان منزل در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس آگاهي استان از انهدام باند سارقان منزل و کشف8فقره سرقت در قم خبر داد.
انهدام باند سارقان منزل در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ"احمد کرمي"، با بيان اينکه نظارت بر رفتار مجرمين حرفه اي و سابقه دار يکي از موثرترين و کم هزينه ترين راه هاي کاهش جرائم در جامعه است.
اظهارداشت:مأموران آگاهي استان از ابتداي سال جاري نسبت به کنترل يکي از سارقان حرفه اي استان که داراي 13 فقره سابقه کيفري(سرقت)بود، اقدام کردند.

به گفته وي پس از چندين شبانه روز کنترل متهم، مشخص شد نامبرده با همدستي فردي ديگر که داراي11 فقره سابقه کيفري است در حال ارتکاب سرقت از منازل در شهرهاي قم و محلات هستند.

رئيس پليس آگاهي استان قم افزود: در ادامه با هماهنگي مقام قضائي استان دستور جلب متهمان صادر و اکيپ عملياتي وارد عمل شد و با همکاري مأموران پليس راه استان در محور اراک به قم هر دو نفر دستگير شدند.

وي گفت:در بازرسي از اين افراد آلات و ادوات مربوط به سرقت منزل و همچنين تعدادي اسکناس يک دلاري و بيش از 30 عدد پوکه سيم کارت کشف شد.

سرهنگ کرمي افزود:در ادامه از طريق اقدامات فني محل اختفاي همدست متهمان ساکن محلات شناسايي و با اخذ نيابت قضائي نامبرده دستگير و به قم منتقل شد.

رئيس پليس آگاهي استان قم گفت: با اعتراف متهمان به 8فقره سرقت منزل دو مالخر اموال مسروقه نيز شناسايي و دستگير شدند که نهايتاً با شناسايي محل هاي سرقت تحويل مرجع قضائي استان شدند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb8zbf.rhb95piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما