کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيام تبريك شهردار قم به مناسبت روز شهرداري و دهياري ها

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 13 تير 1395 ساعت 18:00

قم نیوز: دكتر سقائيان نژاد شهردار قم با تقدير از خدمات خالصانه، بي منت و شبانه روزي شهرداري ها و تمامي دست اندركاران مديريت شهري، ۱۴ تير روز شهرداري را به كليه كاركنان زحمتكش شهرداري تبريك گفت.


به گزارش قم نیوز، متن پيام شهردار قم به مناسب فرا رسيدن ۱۴ تيرماه روز شهرداري و دهياري به شرح ذيل است:

بسمه تعالي

شوراي عالي انقلاب فرهنگي از سال ۹۱ و با هدف آشنايي آحاد جامعه با عملكرد و خدمات شهرداري‌ها و دهياري‌ها، ارتقاء منزلت خانواده بزرگ شهرداري‌ها و دهياري‌ها، هم افزايي و افزايش همدلي و تعامل مردم و خانواده مديريت شهري و روستايي و اطلاع‌رساني در راستاي آشنايي با رويكردها، ‌سياست‌ها و برنامه‌هاي كشور در ارتباط با مديريت شهري و روستايي، روز چهاردهم تيرماه را به نام «روز شهرداري و دهياري» نام‌گذاري كرد.

اين روز بهترين فرصت است كه ضمن تقدير و تجليل از تلاش‌هاي فعالان در عرصه مديريت شهري و روستايي، نسبت به ارائه دستاوردها و خدمات ارائه شده به مردم اقدام كرده و برنامه‌ريزان، سياست‌گذاران، انديشمندان و همه دستگاه‌هاي تصميم‌گير و مجري نسبت به اهميت و جايگاه شهرداري‌ها و دهياري‌ها توجه وافري داشته باشند.

نقش شهرداري‌ها و دهياري‌ها در توسعه و آباداني شهرها و روستاها بر همگان روشن بوده و شهرداري‌ها به عنوان يك نهاد مردمي نقش مهم و اثرگذاري را در پيشرفت و توسعه جوامع با تكيه بر ظرفيت‌هاي خود مردم دنبال مي‌كنند.

هر چه كه شهرداري‌ها و دهياري‌ها بتوانند در عرصه خدمت رساني به مردم و عمران و آباداني شهرها و روستاها به وظايف خود به شكل بهتري عمل كنند قطعا تاثير اين خدمات به صورت مستقيم متوجه مردم خواهد بود و البته تحقق اين مهم نيز در گرو همكاري مردم در اولويت نخست و همكاري بين دستگاهي در اولويت بعدي است چرا كه يك رابطه مستقيم بين مردم و شهرداري وجود دارد و هرچه كه اين رابطه از استحكام و قوت بيشتري برخوردار باشد قطعا شهرداري‌ها و دهياري‌ها در خدمت رساني توفيقات بيشتري خواهند داشت.

بديهي است كه نبايد از نقش تعامل بين دستگاهي نيز براي ارتقاء سطح خدمات به مردم غافل شد و هرچه كه بين دستگاه‌ها با مديريت شهري ارتباط تنگاتنگ و با ديد حفظ مصالح عمومي جامعه شكل بگيرد قطعا توسعه و عمران شهرها به شكلي بهتر محقق خواهد شد.

فرا رسيدن ۱۴ تير ماه روز شهرداري و دهياري را به همه فعالان عرصه مديريت شهري و روستايي تبريك گفته و اميدوارم كه در پرتو همكاري‌هاي متقابل در سه ضلع مثلث مردم، شهرداري و دستگاه‌هاي اجرايي، خدماتي در خور شأن شهروندان در عرصه پيشرفت جامعه شهري و روستايي ارائه شود.

                                                                      دكتر سيدمرتضي سقاييان نژاد

                                                                                   شهردار قم

انتهای پیام/135


کد مطلب: 39911

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/39911/پيام-تبريك-شهردار-قم-مناسبت-روز-شهرداري-دهياري

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir