يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 39911
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيام تبريك شهردار قم به مناسبت روز شهرداري و دهياري ها

قم نيوز : قم نیوز: دكتر سقائيان نژاد شهردار قم با تقدير از خدمات خالصانه، بي منت و شبانه روزي شهرداري ها و تمامي دست اندركاران مديريت شهري، ۱۴ تير روز شهرداري را به كليه كاركنان زحمتكش شهرداري تبريك گفت.
پيام تبريك شهردار قم به مناسبت روز شهرداري و دهياري ها
به گزارش قم نیوز، متن پيام شهردار قم به مناسب فرا رسيدن ۱۴ تيرماه روز شهرداري و دهياري به شرح ذيل است:

بسمه تعالي

شوراي عالي انقلاب فرهنگي از سال ۹۱ و با هدف آشنايي آحاد جامعه با عملكرد و خدمات شهرداري‌ها و دهياري‌ها، ارتقاء منزلت خانواده بزرگ شهرداري‌ها و دهياري‌ها، هم افزايي و افزايش همدلي و تعامل مردم و خانواده مديريت شهري و روستايي و اطلاع‌رساني در راستاي آشنايي با رويكردها، ‌سياست‌ها و برنامه‌هاي كشور در ارتباط با مديريت شهري و روستايي، روز چهاردهم تيرماه را به نام «روز شهرداري و دهياري» نام‌گذاري كرد.

اين روز بهترين فرصت است كه ضمن تقدير و تجليل از تلاش‌هاي فعالان در عرصه مديريت شهري و روستايي، نسبت به ارائه دستاوردها و خدمات ارائه شده به مردم اقدام كرده و برنامه‌ريزان، سياست‌گذاران، انديشمندان و همه دستگاه‌هاي تصميم‌گير و مجري نسبت به اهميت و جايگاه شهرداري‌ها و دهياري‌ها توجه وافري داشته باشند.

نقش شهرداري‌ها و دهياري‌ها در توسعه و آباداني شهرها و روستاها بر همگان روشن بوده و شهرداري‌ها به عنوان يك نهاد مردمي نقش مهم و اثرگذاري را در پيشرفت و توسعه جوامع با تكيه بر ظرفيت‌هاي خود مردم دنبال مي‌كنند.

هر چه كه شهرداري‌ها و دهياري‌ها بتوانند در عرصه خدمت رساني به مردم و عمران و آباداني شهرها و روستاها به وظايف خود به شكل بهتري عمل كنند قطعا تاثير اين خدمات به صورت مستقيم متوجه مردم خواهد بود و البته تحقق اين مهم نيز در گرو همكاري مردم در اولويت نخست و همكاري بين دستگاهي در اولويت بعدي است چرا كه يك رابطه مستقيم بين مردم و شهرداري وجود دارد و هرچه كه اين رابطه از استحكام و قوت بيشتري برخوردار باشد قطعا شهرداري‌ها و دهياري‌ها در خدمت رساني توفيقات بيشتري خواهند داشت.

بديهي است كه نبايد از نقش تعامل بين دستگاهي نيز براي ارتقاء سطح خدمات به مردم غافل شد و هرچه كه بين دستگاه‌ها با مديريت شهري ارتباط تنگاتنگ و با ديد حفظ مصالح عمومي جامعه شكل بگيرد قطعا توسعه و عمران شهرها به شكلي بهتر محقق خواهد شد.

فرا رسيدن ۱۴ تير ماه روز شهرداري و دهياري را به همه فعالان عرصه مديريت شهري و روستايي تبريك گفته و اميدوارم كه در پرتو همكاري‌هاي متقابل در سه ضلع مثلث مردم، شهرداري و دستگاه‌هاي اجرايي، خدماتي در خور شأن شهروندان در عرصه پيشرفت جامعه شهري و روستايي ارائه شود.

                                                                      دكتر سيدمرتضي سقاييان نژاد

                                                                                   شهردار قم

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccsoq1.2bqos8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما