پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 39979
منبع : خبرگزاری ايرنا
رئیس پلیس راه استان قم:

ترافیک در همه ورودی های قم عادی و روان است/ محدودهای ترافیک عصر جمعه

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راه استان قم گفت: ترافیک هم اکنون در کلیه محورهای مواصلاتی استان قم عادی و روان است و برای روزهای آینده بجز عصر جمعه، بار ترافیکی سنگینی پیش بینی نمی شود.
ترافیک در همه ورودی های قم عادی و روان است/ محدودهای ترافیک عصر جمعه
به گزارش قم نیوز، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد خاطرنشان کرد: در عصر جمعه به دلیل بازگشت مردم از مسافرت و حجم عبور و مرور در محورهای قم ، بار ترافیکی سنگینی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از مردم تقاضا داریم با برنامه ریزی مناسب، سفر خود به آخر وقت موکول نکنند.

وی با اشاره به اینکه در عصر جمعه تنها در محور سلفچگان به قم نیز برای ماشین های سنگین محدودیت ایجاد خواهد شد، گفت: تردد همه وسایل نقلیه سنگین بجز وسایل حامل مواد سوختنی و فاسد شدنی، از ساعت 17 تا 24 در این محدوده ممنوع است و به جای آن مسیر سلفچگان- ساوه و تهران و برعکس، پیش بینی شده است.

جمشیدی راد گفت: در روز چهارشنبه نیز تا ساعت 15 ترافیک نیمه سنکین و در جاهایی سنگین بود و چند فقره تصادف نیز اتفاق افتاده که متاسفانه چند نفر نیز فوتی داشتیم.

وی اظهار داشت: امروز به دلیل برخورد یک دستگاه پراید و اتوبوس در محور اتوبان قم – تهران، یک تن کشته دو تن نیز زخمی شدند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز یک فقره تصادف در محور سلفچگان به قم منجر به فوت دو نفر از اعضای تیم ناشنوایان کاراته کشورمان شد.

وی با ارائه چند توصیه ایمنی زائران و مسافران نیز گفت: با توجه به اینکه 50 درصد تصادفات ناشی از واژگونی خودرو، خستگی، خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز بوده باید نسبت به این نکات اهتمام لازم را داشته باشند.

جمشیدی بیان داشت: رانندگان باید رانندگی با سرعت مطئمن، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی و بستن کمربند ایمنی سفر خوبی را برای خود و خانواده ها، برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgyy9w.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما