شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 4014
با حضور آیت‌الله سبحانی؛

هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم آغاز به کار کرد

قم نيوز : قم نیوز: هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم با حضور آیت‌الله سبحانی در مجتمع امام خمینی(ره) قم آغاز به کار کرد.
هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم آغاز به کار کرد
به گزارش قم نیوز، آیین گشایش هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم با حضور آیت‌الله سبحانی و سایر مسوولان استانی قم در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر آیت‌الله سبحانی، حجت‌الاسلام  سعیدی‌ امام جمعه قم تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام عرب‌انصاری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم و نیز جمعی از ناشران و فعالان عرصه چاپ و نشر در استان قم و سایر مناطق کشور حضور داشتند.

سید مرتضی اسماعیلی‌طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در ابتدای این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به تمام ناشران شرکت‌کننده در این نمایشگاه اظهار کرد: استان قم نیازمند محلی دائمی برای برگزاری نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی است ضمن اینکه در این نمایشگاه سعی شده است تمام موضوعات مورد نیاز اقشار مختلف جامعه در زمینه‌های آموزشی، علمی و دینی تامین شود.

حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم سخنران بعدی این مراسم بود که با اشاره به قرآن به عنوان کتابی عظیم و حلال تمام مشکلات بشری گفت: مراجع تقلید و علمای حاضر در قم همگی اهل قلم بوده و کتاب‌های آنها قابلیت عرضه در سایر نقاط جهان و پاسخگویی به شبهات و هجمه‌های موجود را دارد.

آیت‌الله سبحانی نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت والای علم و دانش در نزد خداوند اظهار داشت: کسانی که در زمینه‌های مختلف فرهنگی، نظامی و اقتصادی و به منظور استقلال جامعه اسلامی تلاش می‌کنند دارای اجر بالایی بوده و در این میان نقش دانشمندان و نویسندگان بسیار برجسته است ضمن اینکه مسوولان فرهنگی کشور نیز باید در حل مشکلات چاپ و نشر تلاش بیشتری کنند.

هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم از هشتم تا ۱۴ بهمن‌ماه سال جاری در مجتمع امام خمینی(ره) قم و با حضور بیش از ۱۸۰ ناشر از قم و سایر استان‌‌های کشور برپا خواهد بود.

علاقمندان به خرید کتاب از این نمایشگاه می‌توانند با تهیه بن‌کارت‌های الکترونیکی و استفاده از تخفیف در نظر گرفته شده توسط ناشران، در مجموع از ۴۰ درصد تخفیف در تهیه آثار مورد نظر خود بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.6nyk49nwy5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما