پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 40142
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

لزوم مشاركت شهروندان در بازگشايي معابر خيابان دروازه ري

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه يك قم گفت: با توجه به تراكم و تعدد پلاك‌هاي خيابان دروازه ري، مشاركت شهروندان و ساكنين منطقه براي تسريع در روند بازگشايي مسير از اهميت بالايي برخوردار است.
لزوم مشاركت شهروندان در بازگشايي معابر خيابان دروازه ري
به گزارش قم نیوز، مهدي اصفهانيان مقدم با اشاره به وضعيت اجراي پروژه بهسازي و بازگشايي معبر خيابان دروازه ري، اظهار كرد: با توجه به تراكم بالاي منطقه و تعدد پلاك‌هاي موجود در آن، تاكنون بخشي از تملك اراضي انجام شده و مابقي در حال پيگيري است.

وي با تاكيد بر اينكه بهسازي محله دروازه ري تأثير بسزايي در تقويت بافت فرسوده و بهبود وضعيت منطقه خواهد داشت، افزود: ۳۹۲ پلاك در مسير بازگشايي معبر محله دروازه ري شناسايي شده كه مراحل تملك آن‌ها در حال انجام است.

شهردار منطقه يك قم با اشاره به تملك ۶۵ پلاك جهت تخريب مربوط به پروژه بهسازي و بازگشايي محله دروازه ري ادامه داد: بخشي از هزينه‌هاي تملكات اين پروژه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري به قم و بخشي نيز از محل اعتبارات داخلي شهرداري قم تأمين شده است.

وي با بيان اينكه تاكنون ۱۵۰ ميليارد ريال براي تملك پروژه بهسازي و بازگشايي محله دروازه ري هزينه شده است، گفت: ۹۰ ميليارد ريال از اين هزينه‌ها از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري به قم بوده است.

اصفهانيان مقدم با بيان اينكه مراحل تملك اين پروژه از اواخر سال ۹۳ آغاز شده است، افزود: مشاركت شهروندان در تسريع در روند تملكات و اجراي عمليات بازگشايي معبر بسيار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcau6ny.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما