يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 40210
منبع : سلامت آنلاین

تامین اجتماعی ۵۳۶۵ میلیارد تومان به وزارت بهداشت بدهکار است

قم نيوز : قم نیوز: به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سازمان تامین اجتماعی به این وزارتخانه، پنج هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان بدهکار است.
تامین اجتماعی ۵۳۶۵ میلیارد تومان به وزارت بهداشت بدهکار است
به گزارش قم نیوز، ایرج حریرچی با اشاره به اظهارات اخیر مسئولان سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اینکه سازمان تامین اجتماعی هیچ گونه بدهی به بیمارستان های دولتی ندارند، گفت: بعید می دانم دوستان، چنین مطلبی را گفته باشند.

وی درباره میزان بدهی سازمان تامین اجتماعی به بیمارستان های دولتی اظهار کرد: ارزش ریالی خدمات ارائه شده برای بیماران تحت پوشش این سازمان توسط واحدهای تابعه وزارت بهداشت در سال ۹۴ بالغ بر پنج هزار و ۶۹۳ میلیارد تومان است.

معاون کل وزارت بهداشت اضافه کرد: اسناد ارسالی مربوط به سال ۹۵ برای سازمان تامین اجتماعی معادل ۶۳۶ میلیارد تومان است و اسناد حدود هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان خدمت ارائه شده هم هنوز ارسال نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وی گفت: برای خدمات سال ۹۵ نیز فقط ۴۱۱ میلیارد تومان دریافت شده است و میزان بدهی مربوط به سال ۹۵ سازمان تامین اجتماعی به مراکز دولتی معادل هزار و ۵۲۵ میلیارد تومان است.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: پرداخت بدهی های مراکز درمانی به شرکت های پخش دارو و تجهیزات پزشکی و نیز به کارکنان و پزشکان به دلیل عدم دریافت مطالباتشان با مشکل رو به رو شده است.

این مقام مسئول در وزارت بهداشت تاکید کرد: ضروری است، سازمان های بیمه گر برای پرداخت بدهی های خود اقدام عاجل کنند تا بتوانیم مطالبات این گروه ها و افراد را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgzx9t.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما