کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم خبر داد:

اجرای ویژه برنامه‌های هفته ملی مهارت در قم

پايگاه اطلاع رسانی قم نیوز , 27 تير 1395 ساعت 11:41

قم نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم برنامه‌های هفته ملی مهارت را تشریح کرد.


به گزارش قم نیوز، احمد عطارنیا با اشاره به ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه اظهار داشت: ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه و ارتقای جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از اهداف عالیه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های متنوع در هفته ملی مهارت به منظور آشنایی مخاطبان و گروه‌های هدف با رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است که این امر از جمله راهکارهای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با اشاره به برنامه‌های هفته ملی مهارت گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای کارآموزان در دو بخش دولتی و خصوصی از جمله این برنامه‌ها است.

عطارنیا تصریح کرد: در هفته ملی مهارت بازدید از تجهیزات و امکانات و کارگاه‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای برای عموم آزاد بوده و علاقمندان می‌توانند در همین بازدید نسبت به ثبت‌نام حرفه مورد علاقه خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: چاپ تراکت‌های تبلیغاتی همراه با شعارهای ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و توزیع در سطح واحدهای آموزشی، صنفی و اماکن عمومی، تجلیل از مدیران نمونه، مربیان، روسای نمونه مراکز آموزشی، پیشکسوتان، نخبگان و حامیان آموزش‌های مهارتی، برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه و گذرهای مهارت در مراکز فنی و حرفه‌ای از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم دیدار مسئولان اداره کل و مراکز آموزشی تابعه فنی و حرفه‌ای با مراجع تقلید و علما و خانواده‌های شهدای فنی و حرفه‌ای، ایثارگران و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: طی این هفته مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا توسط مدیرکل و روسای ادارات و مراکز آموزشی تابعه برگزار می‌شود.

عطارنیا بیان کرد: هفته ملی مهارت با هدف ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه، تشویق جوانان به سمت فراگیری مهارت‌ها، ارتقای منزلت و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر این آموزش‌ها در سطوح مختلف جامعه است.

وی یادآور شد: هفته مهارت با عناوین آموزش فنی و حرفه ای؛ مردم، امام، رهبری و شهدا، آموزش فنی و حرفه ای؛ مربی، نخبگان مهارتی، اشتغال پایدار، آموزش فنی و حرفه ای؛ جوانان، مهارت، تعالی سبک زندگی، آموزش فنی و حرفه ای؛ توسعه بخش خصوصی، اقتدار ملی، اقتصاد مقاومتی، آموزش فنی و حرفه ای؛ عدالت آموزشی، اقدام و عمل، افق چشم انداز ۱۴۰۴ ، آموزش فنی و حرفه ای؛ دانشگاه، صنعت، افزایش توان ملی و کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای از پنج شنبه ۳۱ تیر ماه لغایت چهارشنبه ۶ مرداد ماه ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/130


کد مطلب: 40212

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/40212/اجرای-ویژه-برنامه-های-هفته-ملی-مهارت-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir