يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 40212
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم خبر داد:

اجرای ویژه برنامه‌های هفته ملی مهارت در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم برنامه‌های هفته ملی مهارت را تشریح کرد.
اجرای ویژه برنامه‌های هفته ملی مهارت در قم
به گزارش قم نیوز، احمد عطارنیا با اشاره به ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه اظهار داشت: ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه و ارتقای جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از اهداف عالیه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های متنوع در هفته ملی مهارت به منظور آشنایی مخاطبان و گروه‌های هدف با رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است که این امر از جمله راهکارهای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با اشاره به برنامه‌های هفته ملی مهارت گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای کارآموزان در دو بخش دولتی و خصوصی از جمله این برنامه‌ها است.

عطارنیا تصریح کرد: در هفته ملی مهارت بازدید از تجهیزات و امکانات و کارگاه‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای برای عموم آزاد بوده و علاقمندان می‌توانند در همین بازدید نسبت به ثبت‌نام حرفه مورد علاقه خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: چاپ تراکت‌های تبلیغاتی همراه با شعارهای ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و توزیع در سطح واحدهای آموزشی، صنفی و اماکن عمومی، تجلیل از مدیران نمونه، مربیان، روسای نمونه مراکز آموزشی، پیشکسوتان، نخبگان و حامیان آموزش‌های مهارتی، برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه و گذرهای مهارت در مراکز فنی و حرفه‌ای از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم دیدار مسئولان اداره کل و مراکز آموزشی تابعه فنی و حرفه‌ای با مراجع تقلید و علما و خانواده‌های شهدای فنی و حرفه‌ای، ایثارگران و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: طی این هفته مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا توسط مدیرکل و روسای ادارات و مراکز آموزشی تابعه برگزار می‌شود.

عطارنیا بیان کرد: هفته ملی مهارت با هدف ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه، تشویق جوانان به سمت فراگیری مهارت‌ها، ارتقای منزلت و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر این آموزش‌ها در سطوح مختلف جامعه است.

وی یادآور شد: هفته مهارت با عناوین آموزش فنی و حرفه ای؛ مردم، امام، رهبری و شهدا، آموزش فنی و حرفه ای؛ مربی، نخبگان مهارتی، اشتغال پایدار، آموزش فنی و حرفه ای؛ جوانان، مهارت، تعالی سبک زندگی، آموزش فنی و حرفه ای؛ توسعه بخش خصوصی، اقتدار ملی، اقتصاد مقاومتی، آموزش فنی و حرفه ای؛ عدالت آموزشی، اقدام و عمل، افق چشم انداز ۱۴۰۴ ، آموزش فنی و حرفه ای؛ دانشگاه، صنعت، افزایش توان ملی و کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای از پنج شنبه ۳۱ تیر ماه لغایت چهارشنبه ۶ مرداد ماه ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcirra5.t1auz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما