قم نيوز : قم نیوز: مراسم تحلیف و آغاز به کار مربیان تبدیل وضعیت شده استان قم در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان برگزار شد.
مراسم تحلیف و آغاز به کار مربیان حق التدریس تبدیل وضعیت شده استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مراسم تحلیف و آغاز به کار ۲۸ نفر از مربیان حق التدریس تبدیل وضعیت شده استان در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

احمد عطارنیا مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در این مراسم با قرائت حدیثی از امام جعفر صادق علیه السلام و تبریک تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس، ابراز امیدواری کرد تا این مربیان از این پس با انگیزه، نشاط و آرامش خاطر بیشتر، به ارائه آموزشهای مهارتی به کارآموزان بپردازند.

عطارنیا، با تاکید بر نقش و اثرگذاری مربیان در تربیت نیروی متخصص و ماهر تصریح کرد: ضرورت تقویت بنیه علمی و مهارتی مربیان به منظور ارائه آموزشهای کارآمد و مورد نیاز بازار کار، از جمله برنامه های دارای اولویت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به شمار می آید.

وی بیان داشت: تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یکی از دغدغه های مدیران سازمان بوده که پس از پیگیری های لازم و به سرانجام رسیدن موضوع و طی مراحل قانونی لازم تحقق یافته است.

در ادامه معاونین آموزش پژوهش و برنامه ریزی و اداری پشتیبانی و رؤسای ادارات موارد لازم و مورد نیاز را به مربیان جدید الاستخدام ارائه نمودند.

خاطرنشان میشود ۲۸ نفر از مربیان حق التدریس اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم تبدیل وضعیت شده اند که از این تعداد ۱۳ نفر مرد و ۱۵ نفر زن می باشند.

در پایان مربیان حاضر در جلسه متن سوگندنامه مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را قرائت کردند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcc1iq0.2bqx08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما