شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : 4031
در هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال؛

جهش ترابری قم به مصاف نماینده ایران در بسکتبال غرب آسیا می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال جهش ترابری این هفته در دیداری بسیار حساس از مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با یکی از سه نماینده کشورمان در بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا رقابت می‌کند.
جهش ترابری قم به مصاف نماینده ایران در بسکتبال غرب آسیا می‌رود
به گزارش قم نیوز، مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور روزهای میانی این هفته با انجام یک مسابقه بین مهرام و دانشگاه آزاد وارد هفته بیستم خود می‌شود ولی سیزدهم بهمن ماه در پنج بازی همزمان، یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیستم در جنوب کشور و در سالن اختصاصی تیم پتروشیمی بندر امام به میزبانی شاگردان مهران شاهین طبع با شاگردان سیدعباس آقاکوچکی در تیم انتهای جدولی بسکتبال جهش ترابری قم برگزار می‌شود.

در این دیدار سرنوشت‌ساز تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام که همزمان با لیگ برتر درگیر رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا نیز هست، در دیداری خانگی پذیرای قعرنشین جدول رده بندی مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور یعنی تیم بسکتبال جهش ترابری قم خواهد بود تا شاید بتواند انتقام شکست بازی رفت را از نماینده بسکتبال قم بگیرد.

مسابقه تیم‌های بسکتبال جهش ترابری قم و پتروشیمی بندر امام در حالی برگزار می‌شود که مسابقه رفت دو تیم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در هفته نهم از دور رفت مرحله گروهی با برتری تیم بسکتبال جهش ترابری قم به پایان رسیده بود.

نماینده بسکتبال قم از نظر موقعیت در جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال این روزها در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و در دو بازی اخیر خود نیز توانست طعم پیروزی را بچشد و در دیداری که پیش از مصاف با پتروشیمی بندر امام با تیم حفاری اهواز داشت، به پانزدهمین باخت خود در مسابقات این فصل لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تن داد.

تیم بسکتبال جهش ترابری قم تنها سه پیروزی از ۱۸ مسابقه قبل خود در کارنامه دارد که از قضا یکی از پیروزی‌های این تیم در این فصل را برابر تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به دست آورده است ولی همچنان قعرنشین لیگ برتر بسکتبال باقی مانده است.

روند ناکامی‌های تیم بسکتبال جهش ترابری قم در مسابقات این فصل لیگ دسته برتر بسکتبال کشور در هفته نوزدهم مرحله گروهی ادامه نیافت چرا که این تیم به دلیل سفر تیم مهرام رقیب هفته نوزدهم خود به مسابقات غرب آسیا این هفته بازی نداشت و استراحت کرد.

جهش ترابری قم از ابتدای لیگ امسال نتایج بسیار خوبی به دست نیاورده است و هم در قم و هم در خانه حریفان تیمی چندان موفق از نظر کسب نتیجه نبوده است، با اینکه این تیم خوب بازی کرده و باخته اما آنچه که مهم به نظر می‌رسد، نتیجه است که شاگردان آقاکوچکی در به دست آوردن نتیجه پیروزی ناکام بوده‌اند و باید برای بقا در لیگ برتر در پلی آف بخت خود را بیازمایند.

نماینده بسکتبال قم در حال حاضر با سه پیروزی، ۱۵ باخت و کسب ۲۱ امتیاز از ۱۸ بازی خود برابر حریفان، در مکان انتهایی جدول ‌رده‌بندی بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌‌های کشور جای دارد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.texfuqeyvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما