پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 40346
منبع : پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم
به همت نماینده آیت الله سیستانی؛

بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی قلب و عروق در قم احداث می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: یک بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی قلب و عروق توسط آیت الله شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی در قم احداث می‌شود.
بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی قلب و عروق در قم احداث می‌شود
به گزارش قم نیوز، در جلسه‌ای که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار، دانش جعفری مشاور وزیر بهداشت در امور اقتصادی، شهردار، فرماندار، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل مسکن و شهرسازی، مدیرکل کمیته امداد، معاونین درمان، توسعه و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم و در حضور گروهی از خیرین و نیکوکاران قمی تشکیل شد، بحث و بررسی در مورد برخی نیازهای درمانی و امدادی استان انجام گرفت.

در این جلسه ضمن بحث و بررسی در مورد برخی اولویت‌های مورد نیاز استان قم در حضور دکتر علی لاریجانی نماینده مردم قم، ساخت یک بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی قلب و عروق توسط آیت الله شهرستانی و ساخت دو پایگاه اورژانس دربلوار پیامبر اعظم(ص) و جاده گرمسار توسط دو نفر از خیرین سلامت استان قم به نام‌های آقایان حاج علی گیوه چی و حاج حسن آقاجانی و اهدای یک دستگاه دیالیز تخصصی ویژه کودکان توسط یکی از خیرین کمیته امداد قم نیز مورد تصویب قرار گرفت.

گفتنی است مجمع خادمان سلامت استان قم به ریاست حاج حسن خلیلیان و با حضور جمعی از خیرین و نیکوکاران قمی تاکنون تلاش‌های موثری را در راستای ارتقای سطح سلامت استان به خرج داده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg3w9t.ak9zt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما