پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 40350
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

توسعه بوستان فدك قم با ۳۳ ميليارد ريال اعتبار

قم نيوز : قم نیوز: رضا پوريا فر شهردار منطقه سه قم از توسعه و تجهيز كمپينگ بوستان فدك با اعتباري بالغ بر ۳۳ ميليارد ريال خبر داد.
توسعه بوستان فدك قم با ۳۳ ميليارد ريال اعتبار
به گزارش قم نیوز، رضا پوريافر  با اشاره به تقسيم بودجه منطقه ۳ در سال جاري از پيش‌بيني بودجه ۶۷ميليارد ريالي به منظور برنامه‌هاي خدمات شهري و فضاي سبز در اين منطقه خبرداد و اظهار كرد: طرح احداث پارك‌ها و ايجاد كمربند سبز و درختكاري خيابان‌ها و معابر از جمله برنامه‌هاي شهرداري منطقه ۳ در حوزه خدمات شهري است.

شهردار منطقه ۳ توسعه و تجهيز بوستان فدك را يكي از مهم‌ترين پروژه‌هاي توسعه فضاي سبز منطقه عنوان كرد و افزود: بوستان فدك يكي از مهم‌ترين كمپ‌هاي استان قم است كه در تعطيلات نوروز و ايام تعطيلات در طول سال مسافران زيادي را در خود جاي مي‌دهد.

وي تصريح كرد: امسال با اعتباري كه از سفر مقام معظم رهبري به قم تخصيص داشته شد قراردادي به ارزش ۳۳ ميليارد ريال براي توسعه و بهسازي اين كمپ با پيمانكار بخش خصوصي منعقد شد.

پوريا فر با تشريح برنامه‌هاي توسعه بوستان فدك، افزود: ايجاد سكوهاي نشيمن، احداث آبخوري، نمازخانه و سرويس بهداشتي، احداث پياده‌رو و تجهيز كمپ به وسايل بازي و توسعه و بهسازي بحث‌هاي روشنايي بوستان از جمله برنامه‌هايي است كه در دست اقدام است.

شهردار منطقه ۳ با تأكيد بر اينكه اين پروژه از اول خرداد ماه آغاز شده است، تصريح كرد: اميدوار هستيم كه اين پروژه تا آذرماه تكميل شده و در تعطيلات نوروز از يك كمپ نمونه و مناسب به منظور ميزباني از مسافران و زائران برخوردار باشيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbgfba.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما