جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 40364
منبع : پایگاه خبری پلیس

عملکرد نيروي انتظامي در کنترل مرزها و مقابله با تهاجم فرهنگي قابل تحسين است

قم نيوز : قم نیوز: عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري در ديدار فرمانده انتظامي استان قم با وي، گفت: عملکرد نيروي انتظامي در کنترل مرزها و مقابله با تهاجم فرهنگي قابل تحسين است.
عملکرد نيروي انتظامي در کنترل مرزها و مقابله با تهاجم فرهنگي قابل تحسين است
به گزارش قم نیوز، حضرت آيت الله "حسيني بوشهري" نايب رئيس جامعه مدرسين حوزه هاي علميه، ضمن ابراز رضايت از اقدامات و عملکرد پليس قم در حوزه امنيت اخلاقي، اظهارداشت:من از اهداف و اقدامات پليس قم و شخص فرمانده انتظامي مطلع بوده و طراز پليس قم را بالا مي دانم.

وي در ادامه با اشاره به حساسيت قم به عنوان پايتخت مذهبي کشور و تهديدات دشمنان به آيه "واعدوا لهم مااستطعتم من قوه" اشاره کرد و اظهارداشت:بحمدالله شرايط کشور در جبهه هاي مختلف خوب است، همان طور که در رسانه ها منتشر شد تهديدات دشمن در ماه مبارک رمضان با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثي شد و اين از الطاف الهي بود.

امام جمعه قم سپس به ناامني برخي کشورهاي منطقه اشاره کرد و افزود: دشمنان قسم خورده مي خواهند جهان اسلام در ناامني مطلق به سر ببرد بنابراين سلاح و امکانات براي دست پروده هاي خودشان در منطقه مي فرستند.

عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري افزود: اين دست پرورده ها با حمايت اربابانشان در منطقه تاخت و تاز مي کنند البته شکست پشت شکست نصيب شان شده نمونه آن سوريه که شکست هاي زيادي خورده اند.

وي گفت: نمايش زشتي که رئيس اطلاعات عربستان در ميان منافقين در فرانسه داشت نشان مي دهد اينها ورشکسته شده و جنازه يک مرده را حمل مي کنند.

نايب رئيس جامعه مدرسين حوزه هاي علميه، افزود:نيروي انتظامي با تقديم شهدا به نظام و انقلاب علي رغم ناامني هاي منطقه به مقابله با دشمنان پرداخته و به مرز داري مفتخر است و در داخل نيز در زمينه مقابله با تهاجم فرهنگي تلاش آن قابل تحسين است.

سردار"کاظم مجتبايي"فرمانده انتظامي استان قم نيز در سخناني با بيان اينکه تهاجم فرهنگي امروز فقط از طريق ماهواره القاء نمي شود، گفت: يکي از ابزارهاي کنترل بازار پليس اماکن است که با تخلفات برخورد مي کند.

وي با بيان اينکه عقب نشيني از ارزش ها و افکار انقلابي نوعي سکولار است، خاطرنشان کرد:کنترل و نظارت در قم با ساير استان ها متفاوت است.

فرمانده انتظامي استان قم افزود:اول عنايت پروردگار و دوم دعاي مراجع و علما باعث شده پليس قم در دو ماهه گذشته به مولفه ها و شاخصه هاي خود دست يافته و در طراز علمي و فرهنگي به جايگاه خوبي برسد.

سردار مجتبايي سپس با بيان اينکه "سردار اشتري" فرمانده ناجا ذوب در ولايت هستند به برخي اقدامات صورت گرفته از زمان تصدي ايشان اشاره و خاطرنشان کرد:فرمانده نيروي انتظامي منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) را در ناجا اجرا مي کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgtw9t.ak9z34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما