سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 40489
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيش بيني فضاهاي متفاوت شهري در بوستان شهداي گمنام

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم گفت: با پيش بيني فضاهاي متفاوت خدماتي و رفاهي در بوستان شهداي گمنام، سعي داريم در طراحي اين بوستان مواردي را رعايت كنيم كه در مجاورت بوستان‌هاي فعال شهر قم، مردم بتوانند از اين بوستان بجز بحث زيارت استفاده شهري نيز داشته باشند.
پيش بيني فضاهاي متفاوت شهري در بوستان شهداي گمنام
به گزارش قم نیوز، عليرضا قاري قرآن در جلسه شوراي بررسي و تصويب طرحها و پروژه هاي شهرداري قم، با اشاره به وضعيت بررسي و طراحي پروژه بوستان شهداي گمنام اظهار كرد: مراحل كارشناسي و تصويب طرح اين بوستان با نظر مسؤولان ذيربط و اعضاي شوراي اسلامي شهر در حال اتمام است.

وي با اشاره به ارگانيك شدن طراحي پروژه بوستان شهداي گمنام اظهار كرد: مقبره كوه خضر و همچنين جايگاه شهداي گمنام به عنوان دو محور اصلي پروژه مورد نظر قرار گرفته است تا بتوان از ظرفيت اين دو مقبره به خوبي استفاده كرد.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم تصريح كرد: سعي داريم در طراحي اين بوستان مواردي را رعايت كنيم كه در مجاورت بوستان هاي فعال شهر قم، مردم بتوانند از اين بوستان بجز بحث زيارت استفاده شهري نيز داشته باشند.

وي به پيش بيني فضاهاي متفاوت خدماتي و تفريحي در بوستان شهداي گمنام اشاره كرد و گفت: طراح در اين پروژه تسهيلات متفاوتي را ويژه همشهريان و همچنين زائرين در نظر گرفته، كه ظرفيت اين بوستان را براي خدمات رساني در ايام خاص افزايش مي دهد.

قاري قرآن به حضور خيل عظيم زائران در ايام خاصي چون شب هاي قدر و... در كنار يادمان شهدا اشاره كرد و افزود: در اين زمينه پيش بيني هايي شده كه مراسمات مذهبي در اين ايام با كمترين مشكل برگزار شده و خدمات رساني مطلوب به مردم در اين بوستان صورت گيرد.

وي با اشاره به وضعيت موجود منطقه براي احداث بوستان خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه خاك بستر اين منطقه شرايط مناسبي ندارد در اين زمينه پيش بيني هاي لازم صورت گرفته و با اجراي اين تمهيدات اقدامات اجرايي احداث بوستان صورت مي گيرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceoe8e.jh87vi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما