دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 40628
منبع : خبرگزاری تسنیم
معان آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) خبر داد

اعزام کاروان "سفیران کریمه" به ۵ کانادا و آمریکا در دهه کرامت/اجرای مراسم نقاره‌زنی در حرم حضرت معصومه (س) پس از ۶ سال

قم نيوز : قم نیوز: معان اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) از اعزام کاروان سفیران کریمه (س) به ۱۴ استان و ۵ کشور خارجی به عنوان برنامه شاخص آستان کریمه اهل بیت (س) در دهه کرامت خبر داد.
اعزام کاروان "سفیران کریمه" به ۵ کانادا و آمریکا در دهه کرامت/اجرای مراسم نقاره‌زنی در حرم حضرت معصومه (س) پس از ۶ سال
به گزارش قم نیوز، محمد جواد جهانگیرزاده ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) که در سالن جلسات ساختمان کریمه برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته ویژه ایام دهه کرامت اظهار داشت: در این راستا 482 برناه تصویب و برای اجرا به مدیریت‌ها و معاونت‌های آستان اعلام شده است.

معان اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) به فراخوان بسیج نیروها و خادمان آستان را برای خدمت‌رسانی در ایام دهه کرامت اشاره کرد و افزود: در این راستا 1750نفر از خادمان برای تکریم و خدمت رسانی به زائران کریمه اهل بیت (س) آماده خدمت رسانی هستند.

رئیس آئین‌های فاطمی حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) با اشاره به اینکه فضاسازی شهری با نگاهی نو به طراحی و فضاسازی شهری با الهام از شاهکارهای معماری حرم نیز در دستور کار قرار گرفته است ادامه داد: این برنامه با مشارکت شهرداری قم در حرم مطهر، مبادی ورودی شهر، پیرامون حرم، بستر رودخانه و سطح شهر انجام می‌شود.

جهانگیرزاده استقبال مردمی از کاروان خادمان امام رضا (ع) و آستان حضرت احمدبن موسی (ع) را از دیگر برنامه‌های سالروز میلاد حضرت معصومه (س) عنوان کرد که در روز 13 مرداد ساعت 19 در صحن امام رضا (ع) انجام می‌شود و گفت: مراسم نقاره‌زنی به عنوان یکی از آئین‌های کهن و قدیمی آستان نیز بعد از 6 سال شب قبل از میلاد، نیم ساعت قبل از اذان مغرب و صبح میلاد حضرت نیز برگزار می‌شود.

معان اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) با اشاره به اجرای برنامه‌های کاروان سفیران کریمه (س) به 14 استان و 5 کشور خارجی به عنوان برنامه شاخص آستان کریمه اهل بیت (س) در دهه کرامت تصریح کرد: حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران، حضور در مناطق محروم، اهدای بسته‌های حمایتی به نیازمندان وغیره توسط خادمان حرم با لباس فرم و پرچم متبرک آستان از مهم‌ترین برنامه‌های این کاروان است.

به گفته وی، کاروان سفیران حرم بانوی کرامت امسال در دهه کرامت به کشورهای هلند، کانادا، آمریکا، هندوستان و پاکستان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjomex.uqey8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما