سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 40807
منبع : پایگاه اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان قم
دبیر کمیته نظارت بر طرح رونق تولید عنوان کرد:

فرآیند پرداخت تسهیلات رونق تولید بطور مستمر و روزانه رصد خواهد شد

قم نيوز : قم نیوز: جلسه کمیته تخصصی بانکی پرداخت تسهیلات رونق تولید به ریاست مهندس موسوی معاون امور اقتصادی و منابع استانداری و با حضور جناب آقای ذاکری ریاست سازمان و مدیران عامل بانکهای استان برگزار گردید.
فرآیند پرداخت تسهیلات رونق تولید بطور مستمر و روزانه رصد خواهد شد
به گزارش قم نیوز، دبیر کمیته نظارت بر طرح رونق تولید گفت: در این جلسه مقرر شد کمیته نظارت بر پرداخت تسهیلات توسط سازمان صنعت،معدن و تجارت تشکیل گردد که در این کمیته برای هر بانک عامل کارشناس تخصصی تعیین شده است تا کارشناس مربوطه با حضور در بانک عامل از نزدیک فرآیند پرداخت تسهیلات را پیگیری نماید.

وحید کریمی افزود: در این جلسه مقرر شد دلایل عدم پرداخت توسط بانک ها و کارشناس تخصصی بصورت مکتوب در جلسات ارائه شود تا بصورت موردی بررسی گردد و موانع آن مرتفع گردد.

رئیس اداره صنایع فلزی  سازمان گفت: در این جلسه مدیران عامل بانکها ضمن اعلام قول همکاری اعلام نمودند در صورت تکمیل پرونده ها در کمترین زمان تسهیلات پرداخت می گردد.

دبیر کمیته نظارت بر طرح رونق تولید با تاکید به ابلاغ بانک مرکزی به بانکها و موسسات اعتباری افزود: بر اساس مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شعبات بانکها جهت عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات موظفند محل اجرای طرح، ماشین آلات و دفترچه های قرارداد شرکت شهرکهای صنعتی استانها را به عنوان وثیقه بپذیرد.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciyva5.t1auu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما