پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 40878
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله علوی گرگانی:

اسراف کردن از اعمال شیاطین است/ مردم در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: مردم نباید اسراف کنند و آب و برق را هدر دهند چرا که اسراف از اعمال شیاطین است.
اسراف کردن از اعمال شیاطین است/ مردم در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند
آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی صنعت آب و برق کشور، ضمن تشکر از فعالان عرصه صنعت آب و برق کشور، اظهار کرد: مراجع تذکراتی را پیرامون مصرف صحیح آب و برق به مردم می‌دهند و از مردم توقع دارند حرف‌ها و توصیه‌های مراجع را برای خود وظیفه عملی و حجت شرعی بدانند.

وی ادامه داد: همانگونه که مسؤولان از مردم توقع همراهی دارند، مردم نیز از مسؤولان توقع همکاری دارند.

آیت‌الله علوی گرگانی افزود: ما توصیه‌هایی را به مسؤولان منتقل کرده و مطالبات مردم را از آن‌ها پیگیری می‌کنیم ولی برخی مسؤولان فقط در حرف توصیه‌های ما را تصدیق می‌کنند و می‌پذیرند و در عمل به توصیه‌های ما عمل نمی‌کنند.

وی با اشاره به نشانه‌های ایمان حقیقی، گفت: مؤمن حقیقی کسی است که به حرفی که قبول کرده است عمل کند،‌ مسؤولان زحمت‌کش و محترم هم باید به نصایح خیرخواهانه مراجع و مطالبات به حق مردم عمل کنند.

آیت‌الله علوی گرگانی اضافه کرد: مردم همواره دعا‌گو و چشم‌‌انتظار یاری مسؤولان فهیم صنعت آب و برق هستند.

وی با بیان اینکه «الناس علی دین ملوکه، ‌مردم بر دین حاکمان و رهبران جامعه خود هستند»، افزود: مردم توقع دارند هر‌انچه در وجود رهبر معظم انقلاب است در کارکنان و خدمتگزاران نظام اسلامی نیز باشد.

آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی صنعت آب و برق،‌ گفت: هر کاری خیری که در راستای رشد نظام اسلامی و رفاه مردم انجام می‌دهید نزد خداوند ثبت می‌شود چون خداوند به هر‌ آنچه که انجام می‌دهید آگاه است.

وی با بیان اینکه اسراف از اعمال شیاطین است،‌ عنوان کرد: مردم نباید اسراف کنند و آب و برق را نباید هدر دهند.

آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: اگر مردم در مصرف آب و برق صرفه جویی نکنند و آن را هدر بدهند به زودی در این زمینه با مشکل مواجه خواهند شد.

وی افزود: افرادی که بیشتر با آب و برق سر و کار دارند دقت بیشتری در راستای صرفه جویی در مصرف آب و برق داشته باشند.

آیت‌الله علوی گرگانی در پایان توفیق خدمتگزاری بیشتر به مردم جامعه اسلامی را برای خدمتگزاران نظام از خداوند درخواست کرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg779t.ak9zu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما