جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 40887
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم عنوان کرد

لزوم واگذاری بخشی از اختیارات هیأت دولت به استانداران

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: بستر توسعه و رشد باید در کشور فراهم شود و دولت تاکنون در این راستا اقدامات بسیاری را انجام داده است و در راستای استمرار این اقدامات، تعیین بخشی از اختیارات مجموعه هیأت دولت به استانداران واگذار می‌شود.
لزوم واگذاری بخشی از اختیارات هیأت دولت به استانداران
به گزارش قم نیوز،  سید مهدی صادقی در جلسه شورای اداری  استان قم که در تالار معصومیه(ص) برگزار شد، با تاکید بر اینکه عملکرد دولت تدبیر و امید طی سه سال اخیر قابل قبول بوده است، اظهار کرد:  سیاست‌های دولت در استان‌ها به شیوه مطلوبی دنبال شده به همین علت پیشرفت در نقاط مختلف نظام اسلامی به خوبی قابل مشاهده است.

وی از دیدار استانداران با رئیس جمهور یاد کرد و افزود: حجت‌الاسلام حسن روحانی در دیدار خود بر ایجاد آرامش و ثبات در جامعه اسلامی تاکید کرد و رعایت آزادی و توجه به خواسته همه جناح‌ها را خواستار شد.

استاندار قم بر امیدواری مردم نسبت به آینده کشور تاکید کرد و گفت: بستر توسعه و رشد باید در کشور فراهم شود و دولت تاکنون در این راستا اقدامات بسیاری را انجام داده است و در راستای استمرار این اقدامات، تعیین بخشی از اختیارات مجموعه هیأت دولت به استانداران واگذار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه سیمای امید به منظور معرفی دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی استان در هفته دولت برپا می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم با برپایی این نمایشگاه بتوانیم بخشی از خدمات دولت تدبیر و امید را به نمایش بگذاریم.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgu79t.ak9z74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما