دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 4093
در رده سنی پیشکسوتان؛

پیکارهای تیراندازی جام فجر در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت تیراندازی استان قم از رقابت مدعیان پیشکسوت در پیکارهای تیراندازی قهرمانی جام فجر در قم خبر داد.
پیکارهای تیراندازی جام فجر در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حسین مهره ساز  اظهار داشت: هیئت تیراندازی در راستای فراگیر کردن این رشته ورزشی جذاب و سفارش شده در دین مبین اسلام، به مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری مسابقات استانی می کند.

وی ادامه داد: از آغاز سال تا کنون چندین رقابت استانی به مناسبت های گوناگون و به خصوص در ایام ولادت ائمه اطهار در رشته تیراندازی و در هر دو رشته تیراندازی با تفنگ بادی و تپانچه بادی برگزار شده که انشاءالله مهمترین آنها در دهه فجر برگزار می شود.

رییس هیئت تیراندازی استان قم افزود: با توجه به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، این هیئت در نظر دارد رقابت های رده سنی پیشکسوتان قهرمانی قم را در این دهه برگزار کند.

وی یاد آور شد: به همین منظور در تعامل و همکاری نزدیکی که هیئت تیراندازی با انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم برای رشد و توسعه این رشته ورزشی با یکدیگر دارند، رقابت های جام فجر این رشته ورزشی را در رده سنی پیشکسوتان برگزار خواهند کرد.

مهره ساز در ادامه به زمان و مکان در نظر گرفته شده برای برگزاری این رقابت ها اشاره کرد و بیان داشت: با هماهنگی صورت گرفته بین این هیئت و انجمن پیشکسوتان ورزش قم، رقابت های جام فجر روز بیستم بهمن ماه در سالن تیراندازی شهید زین الدین مجموعه ورزشی میثم قم به انجام می رسد.

وی از نحوه عملکرد بخش های مختلف این هیئت در راستای توسعه و رشد تیراندازی قم در سال جاری ابراز رضایت کرد و عنوان داشت: با بضاعتی که از نظر اعتبار و بودجه و همچنین امکانات داریم، در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های هیئت گام های موثری برداشته شده است.

رییس هیئت تیراندازی استان قم تاکید کرد: امسال دو تیم در مسابقات لیگ های دسته اول مردان و بانوان تیراندازی باشگاه های کشور داشتیم که متاسفانه بنا به مشکلات مالی نتوانستیم در لیگ دسته اول بانوان شاهد حضور بانوان باشیم و تیم در میانه راه از رقابت ها جدا شد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که در رقابت های لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه های کشور تیم قم با ترکیبی از جوانان آینده دار و توانای تیراندازی قم نتایج خوب و قابل توجهی کسب کرد و توانست در میان چند تیم مدعی صعود به لیگ برتر، جایگاه قم در جدول را حفظ کند.

مهره ساز برگزاری رقابت های لیگ این رشته ورزشی را یکی از برنامه های مهم هیئت در آینده ای نزدیک عنوان کرد و بیان داشت: کمبود سلاح مناسب یکی از مشکلات برگزاری این لیگ بود اما امیدواریم با حمایت های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان قم این مهم مرتفع شود.

انتهای پیام/۱۹۰
https://qomnews.ir/vdch.wnkt23nvxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما