يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 40954
منبع : خبرگزاری تسنیم
مدیر ساخت تابلوی نفیس زیارت حضرت معصومه (س):

۱۲۳ میلیون تومان برای خلق تابلوی زیارت حضرت معصومه (س) هزینه شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ساخت تابلو نفیس زیارت حضرت معصومه (س) با بیان اینکه ۳۳ بانوی هنرمند قمی بیش از یک سال زمان صرف خلق تابلوی نفیس زیارت کریمه اهل بیت (ع) کردند، گفت: ۱۲۳ میلیون تومان برای این اثر هنری هزینه شده است.
۱۲۳ میلیون تومان برای خلق تابلوی زیارت حضرت معصومه (س) هزینه شد
به گزارش قم نیوز، مریم شکوهی اظهار داشت: کاری که خلق شده زیارت نامه حضرت معصومه (س) است و اجناسی که در داخل این تابلوی نفیس کار شده، سنگ‌های مروارید اصل است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای خلق تابلوی نفیس زیارت حضرت معصومه (س) افزود: این اثر هنری توسط 33 نفر از مربیان فنی و حرفه‌ای قم خلق شده و همه افرادی که در خلق آن نقش داشتند، به‌صورت دلی و بدون هیچ چشم‌داشتی زحمت کشیدند.

مدیر ساخت تابلوی نفیس زیارت حضرت معصومه (س) بیان کرد: ابعاد تابلوی نفیس حضرت معصومه (س) 3 متر در 5 متر است که سنگ‌های کهربایی و اصلی است که از مکه خریداری شده و در این اثر هنری بی‌نظیر کار شده است.

شکوهی با بیان اینکه اجناس به‌کار رفته در تابلوی نفیس زیارت حضرت معصومه (س) بی‌نظیر و بسیار باارزش است، عنوان کرد: تابلوی نفیسی که دور اثر هنری کار شده اثر استاد نجابتی است، در دنیا نخستین کار هنری است که شیشه به صورت یک تکه با این کیفیت روی قاب در ابعاد زیاد کار شده است.

وی با بیان اینکه 33 بانوی هنرمند قمی بیش از یک سال زمان صرف خلق تابلوی نفیس زیارت حضرت معصومه (س) کردند، گفت: 123 میلیون تومان برای این اثر هنری هزینه شده که دو سوم آن توسط من و دوستانم تهیه شده و یک سوم آن نیز توسط گروهی که فعالیت کردند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcba9ba.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما