دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 4104
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم:

برخورد پراید با تیر چراغ برق 6 کشته و مجروح بر جای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با تیر چراغ برق در پمپ بنزین فاتحی در پردیسان پنج نفر مجروح شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.
برخورد پراید با تیر چراغ برق 6 کشته و مجروح بر جای گذاشت
به گزارش قم نیوز، محمد جواد باقری، با اشاره به آمار فعالیت‌های اورژانس ۱۱۵ قم در یک هفته گذشته، بیان داشت: هفت هزار و ۸۹ مورد تماس تلفنی در اورژانس ۱۱۵ قم ثبت شده است.

وی تصریح کرد: پرسنل اورژانس ۱۱۵ قم در این مدت با انجام بیش از ۷۸۴ ماموریت شهری و جاده‎ای به حادثه‌دیدگان تصادفات رانندگی امداد رسانی کرده‎اند که از این تعداد ماموریت انجام شده ۲۰۸ حادثه مربوط به تصادفات شهری است و ۴۷ مورد دیگر نیز اختصاص به حوادث جاده‎ای استان دارد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم تعداد کل مجروحان انتقالی به بیمارستان‌های استان را در حوادث شهری و جاده‌ای این مدت ۲۲۶ مورد عنوان کرد و گفت: در این حوادث دو نفر جان خود را از دست دادند.

باقری در ادامه با اشاره به یکی از حوادث شاخص در این هفته گفت: برخورد پراید با تیر چراغ برق، در پمپ بنزین فاتحی در پردیسان یک فوتی و پنج مجروح داشت.

وی گفت: در این سانحه یک نفر در دم فوت کرد و یک نفر نیز به صورت سرپایی در محل حادثه توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ درمان و مداوا شد، چهار نفر مجروح نیز توسط دو دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم برخورد دو خودروی پراید در اتوبان قم ـ تهران را از دیگر تصادفات جرحی هفته پیش اعلام کرد و افزود: در این تصادف چهار نفر از سرنشینان خودروها مجروح شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه برای ادامه روند درمان توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ و با یک دستگاه آمبولانس این مرکز به بیمارستان منتقل شدند.

باقری همچنین از واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در کیلومتر پنج جاده سلفچگان به قم خبر داد و اضافه کرد: در این سانحه پنج نفر از سرنشینان خودرو مجروح شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵، توسط سه دستگاه آمبولانس این مرکز به بیمارستان انتقال داده شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در ادامه همچنین برخورد پراید و پژو ۲۰۶ را به عنوان یکی از تصادفات دلخراش هفته گذشته عنوان کرد و گفت: در تقاطع صدوق و بلوار امین تصادف شدیدی بین دو خودروی پراید و پژو ۲۰۶ رخ داد که دو نفر از سرنشینان دو خودرو به شدت مجروح شده و یک نفر از سرنشینان پراید نیز فوت کرد.

وی یادآور شد: شدت این سانحه به قدری بود که مجروح خودروی پراید و نیز فرد فوتی محبوس در آن توسط عوامل آتش‌نشانی از خودرو خارج شدند.

باقری خاطرنشان کرد: مجروحین بدحال این حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم واژگونی پراید در کیلومتر ۱۵ جاده سلفچگان قم در ساعت ۱۳ روز جمعه را از دیگر تصادفات جرحی هفته پیش اعلام کرد و افزود: در این سانحه چهار نفر مجروح شدند که با دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

وی همچنین از واژگونی پژو ۴۰۵ در محور گرمسار به قم خبر داد و عنوان کرد: در این سانحه چهار نفر از سرنشینان خودرو مجروح شدند که با سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم، حال دو نفر از مصدومین این حادثه وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/۱09
https://qomnews.ir/vdca.wnyk49n6y5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما