سه شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 411
جهت اعزام به مسابقات برون مرزی؛

فوتسالیست ناشنوای قمی به تیم ملی دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش های ناشنوایان استان قم از دعوت شدن فوتسالیست ناشنوای قمی به تیم ملی خبر داد.
فوتسالیست ناشنوای قمی به تیم ملی دعوت شد
به گزارش قم نیوز، جلال سعادتمند اظهار داشت: روند موفقیت‌های ورزشکاران ناشنوای قمی در رشته‌های مختلف ورزشی در سال جاری همچنان ادامه دارد و بعد از موفقیتی که بانوان قمی با راه یابی به تیم ملی والیبال ناشنوایان کشورمان به دست آوردند، اکنون نیز یکی از فوتسالیست های آینده دار قمی عضو تیم ملی است.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان با حضور نفرات دعوت شده به اردوی آماده سازی این تیم خود را به شکلی جدی و مصمم برای شرکت در مسابقات فوتسال قهرمانی جهان آماده می کند که در این بین سعید خلیلی فوتسالیست ناشنوای قمی نیز حضور دارد.

دبیر هیئت ورزش های ناشنوایان استان قم افزود: تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان سومین مرحله اردوی آماده سازی خود را در پیش دارد که این اردو از امروز به مدت ۱۰ روز برگزار می شود و خلیلی به عنوان یکی از امیدهای تیم ملی در کنار سایر نفرات زیر نظر کادر فنی در تمرینات آماده سازی تیم ملی ناشنوایان شرکت خواهد کرد.

وی بیان داشت: اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان برای کسب آمادگی لازم به منظور حضور در مسابقات جهانی از امروز در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود و ملی پوشان زیر نظر کادر فنی تمرین می کنند.

سعادتمند با اشاره به تدارکات وسیع این تیم برای حضور موفق در مسابقات جهانی، تصریح کرد: دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای مسابقات جهانی یکی از مهمترین برنامه های این تیم در راه کسب آمادگی لازم است.

وی افزود: مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در حالی از امروز آغاز می شود که پیش از این دومین اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای حضور در مسابقات جهانی سوئد از سیزدهم شهریور ماه با حضور ۱۸ ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد.

دبیر هیئت ورزش های ناشنوایان استان قم تاکید کرد: تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان با نایب قهرمانی در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده است و برای حضور قوی در این رقابت ها آماده می شود.

وی با اشاره به زمان و میزبان برگزاری مسابقات فوتسال جهانی ناشنوایان، عنوان داشت: میزبان رقابت های فوتسال قهرمانی ناشنوایان جهان، کشور سوئد است و این رقابت ها اواخر آبان ماه به میزبانی سوئد برگزار خواهد شد.

سعادتمند به بازی‌های تدارکاتی تیم ملی که با حضور سعید خلیلی برگزار شده است نیز اشاره کرد و افزود: تیم ملی فوتسال ناشنوایان در دیداری تدارکاتی مقابل تیم فوتسال پرسپولیس تهران و همچنین مقاومت البرز از تیم های حاضر در لیگ دسته اول فوتسال کشور نیز به میدان رفته است تا خود را برای مسابقات جهانی سوئد آماده کند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcjfvexzuqev.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما