شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 41108
منبع : خبرگزاری تسنیم
مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم:

بانک اطلاعاتی فعالیت‌های اقتصادی استان قم تدوین می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه لازم است بانک اطلاعاتی مناسبی در زمینه فعالیت‌ها ی اقتصادی استان فراهم شود گفت: باید برنامه کامل و جامعی از تمام فعالیت‌های اقتصادی استان در قالب نقاط ضعف، قوت پتانسیل‌ها و فرصت‌ها تدوین شود.
بانک اطلاعاتی فعالیت‌های اقتصادی استان قم تدوین می‌شود
به گزارش قم نیوز،  مجید آوری فرد  با اشاره به اینکه رسانه‌ها برای تقویت اقتصاد مقاومتی و ترویج آن در سطح جامعه باید برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود داشته باشند  اظهار داشت: در این راستا رسانه‌ها باید فرهنگ‌سازی درباره اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک الزام مورد تاکید قرار دهند.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم افزود: فرهنگ خرید کالای ایرانی را یکی از فرهنگ‌سازی های مهم رسانه‌های در زمینه اقتصاد مقاومتی است.

به گفته آوری فرد، لازم است این مسئله‌ای از طریق رسانه‌ها، عمومی شود در مقابل ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و سرانه‌ها نیز لازمه امروز است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از برخی کالاها در کشور از سرانه جهانی نیز بیشتر است تصریح کرد: عملیاتی شدن فرهنگ خرید کالای ایرانی نیازمند ترویج فرهنگ تولید در میان صاحبان صنایع است یعنی باید شعار فرهنگ تولید بهترین‌ها سرلوحه کار تولیدکنندگان و صنعت گران کشور باشد.

آوری فرد با تأکید بر اینکه فرهنگ کار، تلاش و وجدان کاری نیز مسئله دیگری است که باید به آن توجه شود خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در سال‌های اخیر عملکرد خوبی در زمینه رصد مسائل اقتصادی و به ویژه اقتصاد مقاومتی داشته‌اند در استان نیز لازم است بانک اطلاعاتی مناسبی در زمینه فعالیت‌های اقتصادی استان فراهم شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم گفت: باید برنامه کامل و جامعی از تمام فعالیت‌های اقتصادی استان در قالب نقاط ضعف، قوت پتانسیل‌ها و فرصت‌ها تدوین شود تا براساس آن عملکرد اقتصادی استان قابل ارزیابی و رصد باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdjf0o.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما