شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 41117
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم:

تهیه مجموعه آثاری از شهدای منا باید در دستور کار قرار گیرد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: تهیه مجموعه آثاری از شهدای منا باید در دستور کار قرار گیرد و آثار این شهدا در قالب مجموعه زندگی‌نامه و فعالیت‌های خیریه ارائه شود تا مجموعه ماندگار برای مخاطبان‌ باشد.
تهیه مجموعه آثاری از شهدای منا باید در دستور کار قرار گیرد
 به گزارش قم نیوز، احمد حسینی ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و با هنر که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌ها باید در صحنه حاضر باشند نباید کوتاهی آنها را در میدان‌های مختلف شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ علت شهادت بسیاری از شهدای دفاع مقدس بنا بر خیانت منافقان و جاسوسی در اردوگاه و مناطق عملیاتی بوده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به افزایش تعداد جنایات منافقان گفت:‌ خیانت‌های منافقان روز به روز بیشتر می‌شود، وظیفه ما در این زمینه دو چندان است، بنابراین باید خدمات و برکات نظام جمهوری اسلامی به طور روشنگرانه بیان شود.

وی عنوان کرد: تهیه مجموعه آثاری از شهدای منا باید در دستور کار قرار گیرد و آثار این شهدا در قالب مجموعه زندگی‌نامه و فعالیت‌های خداپسندانه ارائه شود تا مجموعه ماندگار و آموزنده برای مخاطبان‌ باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcd5f0o.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما