يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 41121
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تأکید کرد

ضرورت برگزاری نمایشگاه عکس از جنایات منافقین در فضاهای آموزشی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه نسل جوان باید با مسائل انقلاب بیش از پیش آشنا شوند، بر ضرورت برگزاری نمایشگاه عکس از جنایات منافقین در فضاهای آموزشی نظیر دانشگاه‌ها و مدارس تأکید کرد.
ضرورت برگزاری نمایشگاه عکس از جنایات منافقین در فضاهای آموزشی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عباس اسکندری در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و با هنر که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مناسبت‌ها و شخصیت‌های مربوط به انقلاب نباید متأثر از مسائل سیاسی و جناحی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد:‌ اگر در شرایطی که نسل انقلاب حضور دارند، برخی افراد برای منافع جناحی و سلیقه‌ای خود حاضر باشند، سرمایه‌های اصلی انقلاب را به تاراج بگذارند، با رفتن نسل انقلاب نمی‌دانیم، چه اتفاقی روی می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه اکنون با وجود نسل انقلاب با موضوعاتی این چنینی مواجه هستیم، گفت: باید اکنون فکر، کار کارشناسی و برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد و زمینه و فضا را به گونه‌ای واکسینه کنیم که هیچ یک از این توطئه‌های استکبار، نتواند در جامعه کوچکترین اثر را بگذارد.

وی عنوان کرد: دوست و دشمن به جریان جنایات منافقان واقف هستند، این عناصر تا خرخره خون مظلومان کشور را بلعیده‌اند، هیچ کس سفاکی‌های این جنایتکاران را از یاد نبرده است.

اسکندری تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود گروه کارشناسی برای این موضوع و سرمایه‌های اصلی انقلاب برنامه‌ریزی کند، باید حرکت جمعی و همگانی صورت گیرد، کسانی درباره حرکت‌های ناجوانمردانه منافقان به ایراد سخنرانی بپردازند و در این زمینه روشنگری داشته باشند.

وی با تأکید بر برپایی نمایشگاه عکسی از جنایات منافقان برای فضاهای آموزشی مانند مدارس و دانشگاه‌ها گفت: دستگاه‌های مختلف در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند، زیرا جنایت‌های فراوانی در طول تاریخ انقلاب توسط این حیوان صفتان در کشور به وجود آمده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: بخش‌هایی از فیلم‌های جنایت آنها برای روشنگری نسل جوان از ابتدای مهر در مدارس و مراکز آموزشی پخش شود تا نسل جوان با مسائل انقلاب بیش از پیش آشنا شوند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcizza5.t1azr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما