> نقد غیر منصفانه بر خلاف مصالح نظام و کشور است استان قم در مسیر توسعه است | قم نیوز
دوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 41168
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
استاندار قم :

نقد غیر منصفانه بر خلاف مصالح نظام و کشور است/ استان قم در مسیر توسعه است

قم نيوز : قم نیوز: اگر به دنبال تحقق اقتصاد خوب هستیم، لازم است به اقتصاد خرد توجه بیشتری کنیم و این امر هم با همکاری همه جانبه مردم به دولت ممکن خواهد بود.
نقد غیر منصفانه بر خلاف مصالح نظام و کشور است/ استان قم در مسیر توسعه است
به گزارش قم نیوز،  سیدمهدی صادقی امروز در نشست خبری که با موضوع گرامیداشت هفته دولت در استانداری قم برگزار شد با بیان اینکه  باید مسئولین در اعمال و رفتار خود صادقانه باشند گفت: دولت با همه مشکلاتی که در مسائل مختلف داشته، توانسته فعالیت های خوبی در عرصه ثبات اقتصادی، طرح نظام سلامت و روابط بین الملل انجام دهد.

 استاندار قم افزود: همه این فعالیت ها برای این است که جامعه از هر لحاظ سالم و روبه رشدی  در مسائل مختلف مانند معیشتی و اقتصادی داشته باشیم.

 وی با بیان اینکه نقد­و انتقاد باید سازنده و منصفانه باشد نه از ­روی غرض، ابراز داشت: قطعا نقد از روی تخریب بر خلاف مصالح نظام و کشور است و به جای اینکه باعث پیشرفت شود موجب عقب ماندگی خواهد بود.

 صادقی بیان داشت: نقد زمانی سازنده است که طرحی برای از بین رفتن مشکلات ارائه شود وگرنه صرف طرح انتقاد، کار را به جای نمی رساند.

 استاندار قم با بیان اینکه همه معتقدیم که خدمت به نظام و جامعه ارزشمند است گفت: هرمسئولی که قصد ­خدمت دارد، باید منتظر انتقاد باشد و اگر انتقاد منصفانه است قبول کند و  برای رفع مشکل تلاش نماید.

 استاندار قم  با بیان اینکه استان در مسیر توسعه می باشد گفت: همه تلاش مسئولین برای این است که بتوانیم از ظرفیت جذب سرمایه خصوصی برای توسعه استان و تولید اشتغال بهره ببریم.

 صادقی با بیان اینکه موضوع امنیت از مسائل مهم و حساس کشور و استان می باشد ابراز داشت: اگر امنیت نباشد برای پیشرفت کشور هیچ  برنامه ریزی نمی توان انجام داد.

وی با بیان اینکه دشمن همه توان خود را برای نا امن کردن کشور بکار گرفته؛ ولی تا کنون به حول قوه الهی این تلاش ها خنثی شده،  اظهار داشت: استان قم به دلیل جایگاه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) از استان های مهم در حوزه امنیت  سیاسی و اجتماعی است و به همین دلیل امنیت در این استان بسیار مورد توجه است.

 استاندار قم با بیان اینکه مسئله دوم در استان بعُد اقتصاد مقاومتی است ­که باید به عنوان  فرهنگ به آن نگاه کرد و البته در صدد اجرای بهتر این مسئله با مشارکت مردم هستیم ، ابراز داشت: اگر به دنبال تحقق اقتصاد خوب هستیم، لازم است به اقتصاد خرد توجه بیشتری کنیم و این امر با همکاری همه مردم با دولت تحقق پذیر است.

 وی عنوان کرد: موضوع دیگر توجه به مسئله آسیب های اجتماعی، مانند طلاق و بزهکاری در استان است و در حال حاضر جامعه با این مشکلات روبرو است  و باید برای از بین بردن و پیشگیری آسیب های اجتماعی  برنامه ریزی دقیق و منسجمی  صورت گیرد و تا الان نیز چنین بوده است.

لازم به ذکر است مهمترین برنامه های استان در هفته دولت،افتتاح پروژه های متعدد عمرانی، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با مراجع تقلید، افتتاح نمایشگاه سیمای امید، حضور وزرای اطلاعات،  صنعت و ارتباطات اعلام شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjovex.uqevmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما