سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 41190
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله سعیدی:

شرافت والای شهر قم وظیفه مسؤولان را در خدمت‌رسانی سنگین‌تر کرده است/ مردم خیرخواهانه به دولت تذکر دهند

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: قم شرافتی والا دارد و از زمانی که بانوی کریمه در این شهر ساکن شدند بر قداست این شهر افزوده شده است به همین دلیل مسؤولان شهر مقدس قم باید بیشتر به مردم خدمت‌رسانی کنند.
شرافت والای شهر قم وظیفه مسؤولان را در خدمت‌رسانی سنگین‌تر کرده است/ مردم خیرخواهانه به دولت تذکر دهند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی صبح امروز در آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) ‌که به مناسبت هفته دولت با حضور کارکنان دولت برگزار شد، ضمن تبریک به فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت از هفته‌های ارزشمند تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: این هفته به مناسبت شهادت دو شخصیت ارزشمند، مخلص، مؤمن و زجر کشیده در راه خدا یعنی شهید محمدعلی رجایی و شهید محمدجواد باهنر به نام هفته دولت در تقویم ملی ثبت شده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ادامه با اشاره به خدمات ارزنده‌ای که شهید رجایی و باهنر در طول حیات خود در راستای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دادند، عنوان کرد: شهید رجایی و باهنر، دو شخصیتی بودند که عمر خود را در راه اعتلای کلمةالله و رشد نظام اسلامی ایران گذراندند و در نهایت در اوج تلاش برای خدمت‌رسانی به این مردم و نظام، با مظلومیت به شهادت رسیدند.

آیت‌الله سعیدی افزود: شهادت شهید رجایی و باهنر برای آن‌ها مایه افتخار شد ولی برای مزدوران جاسوسی که در راستای به شهادت رساندن آنان اقدام کردند، سند جنایت و مایه بی‌آبرویی، گمراهی، فساد و عذاب اخروی شد.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: هفته دولت یک هفته کاری و تبلیغی است تا مسؤولان نظام طی این چند روز با مردم سخن گفته و از زحماتشان برای آنان بگویند و خدماتی که در یک‌ سال برای پیشرفت کشور انجام داده‌اند را بازگو کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اضافه کرد: اگر نقصی در دولتی باشد مردم با نیت خیر تذکر ‌دهند تا یک تعامل و کمک دوجانبه بین مردم و دولت صورت ‌گیرد، یعنی دولت به مردم خدمت ‌کند و مردم هم قدردان زحمات دولت باشند و اگر انتقادی هم دارند منصفانه و عاقلانه آن تذکر را ارائه ‌دهند.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه استاندار و مجموعه استانداری، نماینده دولت در استان قم هستند، افزود: به مناسبت هفته دولت، به استاندار و مجموعه‌ای که با ایشان کار می‌کنند تبریک عرض می‌گویم و از خداوند برای آن‌ها افزایش توفیق خدمت در راه رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

وی با اشاره به اینکه بعضی مکان‌ها ارزش بیشتری دارند، عنوان کرد: خداوند بعضی از مکان‌ها و زمان‌ها را بهتر از سایر مکان‌ها و زمان‌ها قرار داده است، در روایات ما برای قم شرافتی مخصوص قائل شدند و از زمانی که بانوی کریمه در این شهر ساکن شدند بر قداست این شهر افزوده شده است به همین دلیل مسؤولان شهر مقدس قم باید بیشتر به مردم خدمت‌رسانی کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: امیدواریم مسؤولان کشوری، لشکری و امنیتی، با توجه به جایگاهی که شهر مقدس قم و این منطقه دارد، در فرصتی که خداوند به آن‌ها داده است بتوانند خدمت بیشتری به قم ارائه کنند.

آیت‌الله سعیدی فرارسیدن هفته دولت را بار دیگر به مسؤولان استانی و مسؤولان کشوری تبریک گفت و افزود:  امیدوارم در مدت دوره محدودی که از این دولت باقی‌ مانده است مسؤولان دولتی بتوانند با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند با سرعت بیشتری به خدمات خود ادامه دهند.

وی برای مسؤولان آرزوی توفیق خدمت بیشتر کرد و گفت: امیدوارم همانطور که مسؤولان استان، تلاش می‌کنند بی‌حاشیه کار کنند و مورد القای جریانات قرار نگیرند، تلاش کنند قدر قم، حرم، مراجع و حوزه‌های علمیه را بشناسند و با صفا و صداقتی که دارند، خدمت بیشتری به مردم این استان ارائه کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در بخش پایانی سخنانش از مردم و مسؤولان خواست با الگوگیری از شهید رجایی و  شهید باهنر در راستای پیشرفت کشور بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdce7z8e.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما