سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 4146
به نمایندگی مرکز نشر‌ هاجر انجام شد؛

حضور مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه کتاب قم

قم نيوز : قم نیوز: مرکز نشر‌ هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در هفتمین نمایشگاه کتاب قم که در این شهر برگزار شده است، شرکت و منشورات خود را عرضه کرد.
حضور مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه کتاب قم
به گزارش قم نیوز، احمد شایانفر مدیر اجرایی مرکز نشر‌ هاجر با اشاره به اینکه مرکز نشر ‌هاجر در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم منشورات خود را در معرض دید عموم قرار داده است، تصریح کرد: مرکز نشر‌ هاجر آخرین کتب منتشر خود را که شامل سرمه اندیشه، قواعد و روش‌های کلامی و مبانی و راهبردهای جهاد اقتصادی در معرض دید عموم قرار داده است.

وی کتب منتشر شده از سوی مرکز نشر‌ هاجر را که بالغ بر ۱۴۰ عنوان کتاب ذکر کرد و ادامه داد: در غرفه مرکز نشر‌هاجر در هفتمین نمایشگاه کتاب قم علاوه بر این کتب، کتب مربوط به احکام و لوح‌های فشرده آموزشی تهیه شده از سوی دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران عرضه شده است.

مدیر اجرایی مرکز نشر‌ هاجر به موضوعات این لوح‌های فشرده اشاره و خاطر‌نشان کرد: آموزش سخنوری، آموزش اردو داری، آموزش احکام عمومی عبادات، آموزش سخنرانی دینی از جمله موضوعات این لوح‌های فشرده است.

وی اضافه کرد: محصولات مرکز نشر‌ هاجر علاوه بر طلاب برای سایر علاقه‌مندان به معارف دینی نیز قابل بهره‌برداری است.

شایانفر از عرضه مجموعه قصه‌های قرآنی منتشر شده از سوی این مرکز در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم خبر داد و ادامه داد: این مجموعه در هشت جلد چاپ شده است و برای علاقه‌مندان در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هفتمین نمایشگاه کتاب قم تا ۱۴ بهمن‌ماه دایر خواهد بود، اضافه کرد: این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.t9trak9q3pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما