جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 41513
منبع : خبرگزاری تسنیم
آیت الله علوی گرگانی:

ترویج آثار علمای دین سبب حفظ ارزش‌ها در جامعه می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم باید گرامی داشت یادو خاطره علمای دین گفت: نشر و ترویج آثار علما و بزرگان دین سبب حفظ ارزش‌های دینی در جامعه می‌شود.
ترویج آثار علمای دین سبب حفظ ارزش‌ها در جامعه می‌شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت آیت الله مظاهری اظهار داشت: نکوداشت علمای دینی اقدام بسیار شایسته‌ای است چون برگزاری این مراسم‌ها دارای ارزش و اهمیت زیادی است و سبب می‌شود مردم چهره‌های دینی خود را بشناسند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به خصوصیات اخلاقی آیت الله مظاهری افزود: آیت الله مظاهری دارای کمالاتی است که باید جامعه با آن آشنا شوند، برگزاری کنگره نکوداشت در راستای بزرگداشت این عالم دینی اقدام بسیار مناسبی است.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) بیان کرد: همه دنیا نادانی است مگر اینکه در آن علمی وجود داشته باشد و هرکسی علم پیدا کرد و به آن عمل کند  و در کنار آن اخلاص داشته باشد عاقبت به خیر و رستگار می‌شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه علما هیچ گاه از بین نمی‌روند و جاودان هستند، عنوان کرد: تجلیل از علمای دین که سبب ارشاد و راهنمایی جامعه هستند اقدام بسیار شایسته‌ای است و برگزاری کنگره نکوداشت آیت الله مظاهری کار بسیار مهمی است.

وی با تاکید بر لزوم گرامی داشت یادو خاطره علمای دین خاطر نشان کرد: نشر و ترویج آثار علما و بزرگان دین سبب حفظ ارزش‌های دینی در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdsk0o.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما