سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 4154
امروز برگزار شد؛

همایش جریان‌شناسی فرهنگی در قم

قم نيوز : قم نیوز: همایش جریان‌شناسی فرهنگی ویژه مسوولین حراست دانشگاه‌های فنی‌ و حرفه‌ای کشور امروز در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد.
همایش جریان‌شناسی فرهنگی در قم
به گزارش قم نیوز، همایش جریان شناسی فرهنگی ویژه مسوولین حراست دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور با حضور دکتر رضایی رییس دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای، دکتر حجازی رییس حراست وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری و مسوولین حراست‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور پیش از ظهر امروز در سالن بعثت فرهنگسرای جوان قم برگزار شد.

حجازی رییس حراست وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری در این همایش با بیان اینکه متاسفانه نگرش نادرستی بین برخی نخبگان ما ایجاد شده است که پایبندی به اصول مانع پیشرفت خواهد شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در سال۲۰۱۱ توانست از نظر تولید علم در جایگاه بیستم جهان و از نظر شتاب علمی نیز با رشد ۲۰ درصدی در جایگاه نخست قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن امروز تمام تلاش خود را برای بازماندن دانشمندان ایرانی از فتح قله‌های رفیع علمی انجام می‌دهد، تصریح کرد: آخرین توطئه دشمن ترور شهید احمدی‌روشن است و البته دشمن بداند که ریختن خون دانشمندان ما خون تازه‌ای در رگ‌های نخبگان ایجاد می‌کند.

رضایی، رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور نیز در این همایش با بیان اینکه دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای باید به نماد دانشگاه‌های موفق در کشور تبدیل شود، بیان داشت: ما اگر بتوانیم به نصایح و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به خوبی عمل کنیم می‌توانیم این هدف مهم خود را محقق سازیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای با داشتن بیش از ۱۷۰ دانشکده در سراسر کشور نقش بسزایی در تولید علم در کشور دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه از بین فارغ‌التحصیلان ۸۴ رشته دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای کمترین سهم بیکاری فارغ‌التحصیلان به این دانشگاه‌ها اختصاص دارد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور افزود: سعی داریم در سال‌های آینده رشته‌های خود را متناسب با نیازهای روز جامعه تاسیس کنیم تا بتوانیم سهم بسزایی در خودکفایی کشور ایفا کنیم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.tdjiw6dyjgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما