شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 41552
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
شهردار منطقه دو قم خبر داد

افزایش 9 هکتاری فضای جنگل‌کاری بوستان جوان

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه دو قم از افزایش 9 هکتاری فضای جنگل‌کاری بوستان جوان تا پایان امسال خبر داد.
افزایش 9 هکتاری فضای جنگل‌کاری بوستان جوان
به گزارش قم نیوز، محمد صادقی با اشاره به ویژگی‌های بوستان جوان اظهار کرد: مساحت کلی بوستان جوان بر اساس طرح تفصیلی حدود 150 هکتار است.

وی خاطرنشان کرد: این بوستان دارای زمین بازی با مساحت 315 متر مربع که بتن کف آن اجرا شده و آماده نصب کمپلکس بازی و کفپوش است، دارای دریاچه مصنوعی برای ذخیره آب خام به ابعاد 230 در 135 متر و عمق 17 متر با گنجایش 527 هزار و 850 متر مکعب است.

صادقی افزود: مساحت فضای سبز موجود  445 هزار و 501 متر مربع بوده که سیستم آبیاری قطره‌ای و زیر فشار برای آن در نظر گرفته شده و تا پایان سال جاری حدود 9 هکتار به فضای جنگل‌کاری در این بوستان افزوده می‌شود.

شهردار منطقه دو قم با اشاره به امکانات اجرایی در پارک شهری جوان گفت: این بخش دارای فضای سبز به مساحت 12 هزار و 446 متر مربع و پیست بانوان با مساحت 10 هزار و 150 متر مربع است.

صادقی به امکانات دیگر پارک جنگلی جوان اشاره کرد و افزود: نمازخانه، سکوی نشیمن، دستگاه تندرستی، کباب پز، نیمکت، سطل زباله، آبخوری و سرویس بهداشتی از جمله امکانات پارک جنگلی است.

وی عنوان کرد: مکاتباتی با اداره‌کل منابع طبیعی مبنی بر واگذاری زمین بوستان جوان صورت گرفته، تا در آینده با در اختیار گرفتن کامل مجموعه شاهد خدمات بیشتر باشیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgxn9t.ak9qn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما