يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 41586
منبع : روابط عمومی تامین اجتماعی قم
مدیرکل تامین اجتماعی قم خبر داد

انجام 110 هزار عملیات بیمه‌ای در 3 کارگزاری تامین اجتماعی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تأمین اجتماعی قم از انجام 110 هزار و 842 مورد عملیات بیمه‌ای در ٣ کارگزاری رسمی تامین اجتماعی این استان در سه ماهه نخست سال 95 خبر داد.
انجام 110 هزار عملیات بیمه‌ای در 3 کارگزاری تامین اجتماعی قم
به گزارش قم نیوز، سید مجتبی موسوی در نشست مشترک مسؤولان کارگزاری‌های تامین اجتماعی استان قم با اعلام این مطلب افزود: از مجموع این تعداد عملیات بیمه‌ای 38 هزار و 556 مورد مربوط به فرآیند چاپ، تعویض و صدور دفترچه‌های درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران بوده است.

وی گفت: در این مدت 72 هزار و 286 مورد دفترچه‌های درمانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی در کارگزاری‌های قم، تأمین اعتبار شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با بیان اینکه در همین مدت 5 هزار  و 793 مورد ثبت اطلاعات افراد تبعی بیمه شدگان در کارگزاری‌های تأمین اجتماعی قم انجام شده است، اظهار کرد: صدور 7 هزار و 240 مورد فیش در سه ماهه نخست امسال از فعالیت‌های این سه کارگزاری است.

وی با اشاره به نقش کارگزاری‌ها در گسترش خدمات الکترونیک گفت: در راستای گسترش خدمات الکترونیک سازمان، کارگزاری‌های تامین اجتماعی قم برای آن دسته از مخاطبانی که امکان استفاده از اینترنت را ندارند، اقدام به ارسال لیست و دریافت فیش به صورت الکترونیکی به نیابت از کارفرمایان و بیمه شدگان می‌کند.

موسوی تصریح کرد: زمینه ارائه ٢٢ خدمت سازمان در کارگزاری‌های تامین اجتماعی قم فراهم شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcd9k0o.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما