دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 41592
منبع : پایگاه خبری پلیس

احياء امر به معروف و نهي از منکر در هفته ناجا تحقق يابد

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت: همزماني هفته ناجا با محرم بايد تبلور احياء امر به معروف و نهي از منکر را رقم بزند.
احياء امر به معروف و نهي از منکر در هفته ناجا تحقق يابد
به گزارش قم نیوز، سرهنگ"احمد صادقي" در ديدار با رئيس اداره آمورش و پرورش ناحيه 2 قم با اشاره به همزماني هفته ناجا با ايام محرم، اظهارداشت: اين تقارن انشاءالله نويد تبلور احياء امر به معروف و نهي از منکر را در پي داشته و نيت پليس همواره زنده نگه داشتن فلسفه قيام حضرت اباعبدالله الحسين(ع) که همانا احياء امر به معروف و نهي از منکر است خواهد بود.

وي سپس با تاکيد بر دين مداري و مردم مداري موضوع امر به معروف و نهي از منکر را از مطالبات اصلي جامعه دانست و تصريح کرد:پليس در کنار مردم قرار داشته و در کنار صفوف مردم در گردهمايي هاي بزرگ حسيني(ع) با اعزام کارشناسان خود مي کوشد تا در هيئت ها به بيان مسائل پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي بپردازد.

سرهنگ صادقي گفت:اين تقارن به پليس کمک مي کند تا بيش از پيش هم فلسفه قيام حضرت اباعبدالله (ع) را دنبال کرده و هم از بروز آسيب هاي اجتماعي در جامعه پيشگيري کند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان تصريح کرد: کارشناسان معاونت اجتماعي امسال نيز بيش از گذشته در جمع اولياء مربيان و دانش آموزان در سال تحصيلي جديد حضور خواهند داشت و خانواده ها و دانش آموزان را با آسيب هاي فضاي مجازي که گريبانگير همه اقشار جامعه است آشنا خواهند کرد.

اسلامي رئيس اداره آموزش و پرورش ناحيه 2 قم نيز گفت: ارتباطات و همکاري آموزش و پرورش و پليس از افتخارات است و اين حرکت سيستمي که نهادهاي فرهنگي با هم هم افق باشند بسيار کمک کننده و تاثيرگذار در فرهنگ است.

وي افزود: بحمدالله پليس در بحث اقدامات فرهنگي حرکت رو به جلويي داشته و آرزوي مردم نيز اين است که امر به معروف و نهي از منکر توسط پليس بيشتر پيگيري شود چون پليس متعادل و مقتدر عمل مي کند.

اسلامي خاطرنشان کرد: ناحيه دو قم عليرغم شلوغي و اختلال هاي فرهنگي که خيلي مهم است در تحقيق و نظرسنجي از دبيرستان ها در پاسخ به اين سوال که براي امنيت رواني چه چيزي بايد تقويت شود، بالاي 80 درصد پاسخ داده اند که کانون هاي فرهنگي و مساجد بايد تقويت شود و در پاسخ به اين سوال که براي ايجاد سلامت در جامعه چه چيزي آموزش داده شود پاسخ داده اند مهارت هاي زندگي اين نشان مي دهد که مردم محتاج فرهنگ سازي، آموزشي و دين مداري هستند.

رئيس اداره آموزش و پرورش ناحيه دو قم افزود: بايد همه احساس وظيفه کنند نه مطالبه، البته مطالبات حق مردم است و ما وظيفه داريم به مطالبات مردم پاسخ دهيم اما آنچه که باعث رشد مي شود اخلاق و وظيفه شناسي است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaumny.49n6o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما