جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 41721
منبع : خبرگزاری تسنیم
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم مطرح کرد

دستور اکید استاندار قم بر انجام وظایف تمامی دستگاه‌ها هم‌زمان با شروع سال تحصیلی جدید

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم گفت: استاندار قم به آموزش‌وپرورش، شهرداری، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، بهداشت و درمان و... برای شروع سال تحصیلی دستور اکید دادند تا اقدامات لازم را صورت دهند.
دستور اکید استاندار قم بر انجام وظایف تمامی دستگاه‌ها هم‌زمان با شروع سال تحصیلی جدید
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا شیخ‌الاسلام  بابیان اینکه در روزهای گذشته جلسات شورای آموزش‌وپرورش استان را با حضور استاندار و دستگاه‌های متولی برگزار کردیم و تقسیم‌کارهای مختلف صورت گرفت، اظهار داشت: پروژه مهر که از پایان خرداد ماه جلسات آن آغاز شده، کارهای اجرایی و مسئولیت‌هایی را به دستگاه‌های مختلف محول کرده است.

وی افزود: تمام ادارات و مناطق آموزش‌وپرورش در سازمان‌دهی نیروی انسانی و ثبت‌نام دانش‌آموزان تا این لحظه 87 درصد کارشان انجام پذیرفته ‌و مابقی ثبت‌نام‌ها نیز مربوط به شهریوری‌هاست که با اتمام روز آخر امتحانات شهریور، آن‌ها نیز مراحل ثبت‌نامشان صورت خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم با اعلام تأکید استاندار قم به شهرداری، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، بهداشت و درمان و دستگاه‌های دیگری که در بحث زیباسازی مدارس، حمل‌ونقل، امنیت، سلامت و... برای شروع سال تحصیلی جدید، گفت: دستگاه‌هایی که در رویداد مهم ماه مهر مسئول هستند همه به میدان بیایند و دستور اکید استاندار را اجرا کنند تا در خط‌کشی خیابان‌ها، زیباسازی، آسفالت، فضای سبز، ایمنی، امنیت و تردد مشکلی نداشته باشیم.

وی بابیان اینکه پس از سرمای شدید سال 86 که بسیاری از مدارس ما در آسفالت حیاط با مشکلات جدی روبه‌رو شدند و بحث نهضت آسفالت که در شهرداری اتفاق افتاد، عملاً کمک خاصی برای مدارس صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: با توجه به قراردادی که دو سال پیش‌ بین اداره کل آموزش‌وپرورش استان قم و شورای اسلامی شهر قم امضا شد، قرار شد ما قیر را تهیه کنیم و آسفالت را شهرداری انجام دهد.

شیخ‌الاسلام ادامه داد: تعدادی از مدارس در این فاصله زمانی اصلاح شد، اما هنوز بخش مهمی باقی‌مانده است که امسال مقدار قیر بیشتری را تهیه کردیم که در اختیار شهرداری قرارگرفته است تا مدارس اولویت یک ما، که وضعیت حیاط آن‌ها اصلاً مناسب نیست و به شن رسیده است را اصلاح کند تا برای شروع سال تحصیلی قابل‌استفاده باشند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم بابیان اینکه این مدارس که در اولویت یک هستند، تعدادشان نزدیک به 100 مدرسه است و شهرداری تا اول مهر قرار است اصلاح آسفالت حیاط آن‌ها را به انجام برساند تصریح کرد: امسال به سمت بخش‌ها هم رفتیم و در بخش قمرود، آسفالت بسیاری از مدارس با کمک بخشداری اصلاح شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcezf8e.jh8zwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما