سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 41808
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بهره‌برداري از بلوار فردوسي تا پايان امسال

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم گفت:‌ سعي داريم باقيمانده تملك و اجراي پروژه بلوار فردوسي تا پايان امسال انجام شود و به بهره‌برداري برسد.
بهره‌برداري از بلوار فردوسي تا پايان امسال
به گزارش قم نیوز، مجيد متين‌فر با اشاره به اجراي پروژه خيابان دانيال تا جمهوري اظهار كرد: طول اين پروژه ۸۵۰ متر است، آزادسازي، جدول‌گذاري و آسفالت اكثر مسير انجام شده و ۳۰۰ متر در قالب ۱۳ تا ۱۴ منزل و يك مدرسه در زمينه تملك باقيمانده است.

 وي خاطرنشان كرد: سعي مي‌شود تا پايان سال بحث تملك و اجراي اين پروژه به پايان برسد، اين پروژه رينگ اصلي است كه به صورت رينگ يا خيابان دايره‌اي شكل شوارع سطح شهر را از مناطق يك،‌ چهار، دو و ۶ به يكديگر متصل مي‌كند تا ترافيك به داخل هسته مركزي شهر وارد نشود.

شهردار منطقه چهار قم با اشاره به هزينه تملك و اجراي اين پروژه گفت:‌ در بودجه امسال ۳۰ ميليارد ريال هزينه تملك بلوار فردوسي و ۲۰ ميليارد ريال نيز براي اجرا در نظر گرفته شده است.

وي خاطرنشان كرد:‌ فاز بعدي اين پروژه براي سال آينده در برنامه قرار مي گيرد كه از بلوار جمهوري ادامه پيدا مي‌كند و به بلوار پيامبراعظم(ص) مي‌رسد.

متين‌فر بلوارهاي زائر، جمهوري، مرجعيت و شهيد كريمي را از پروژه‌هاي در حال احداث در سطح منطقه چهار ذكر كرد و افزود: امسال ۸۲۰ ميليارد ريال رديف بودجه براي پروژه‌هاي عمراني منطقه چهار در قالب ۱۲۰ پروژه پيش‌بيني شده است.

وي عنوان كرد:‌ ۳۵۰ ميليارد ريال بودجه براي تملك و ۲۵۰ ميليارد ريال براي زيرسازي و آسفالت شوارع در كل منطقه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaaany.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما