يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 41912
منبع : خبرگزاری فارس
در دیدار فوتبالی‌ها با نماینده مردم قم در مجلس مطرح شد

امیرآبادی: بودجه‌ای از سطح استان قم به صبا اختصاص داده شود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر صبا نتوانست مقداری از هزینه‌های جاری خود را پرداخت کند، بودجه‌ای از سطح استان به آن اختصاص داده شود.
امیرآبادی: بودجه‌ای از سطح استان قم به صبا اختصاص داده شود
به گزاذش قم نیوز، رئیس و دیگر اعضای هیأت فوتبال استان قم به همراه مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم و مدیر عامل باشگاه اتحاد قهرمان سال 1394 لیگ برتر فوتبال قم، امروز به اتفاق یکدیگر با احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و پیرامون مسائل مرتبط با این رشته ورزشی پرمخاطب گفت‌وگو کردند.

این دیدار فوتبالی در حالی برگزار شد که هیأت فوتبال استان قم کمتر از سه ماه دیگر به پایان دوره چهار ساله ریاست کریم بهرامی رئیس این هیأت ورزشی قرار دارد و محمدرضا کشوری‌فرد نیز در مسوولیت مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم فعالیت می‌کند.

پیوستن 6 بازیکن بومی به تیم صبای قم

در آغاز دیدار فوتبالی‌ها با نماینده مردم قم در خانه ملت، کریم بهرامی رئیس هیأت فوتبال در سخنانی راجع به وضعیت فوتبال استان در طول 45 ماه سپری شده از ریاست وی، اظهار کرد: به لطف خدا و یاری همکارانم در این هیأت موفق شده‌ایم امسال در تمامی رده‌های فوتسال در سطح کشور نماینده داشته باشیم.

بهرامی که در آذرماه سال 1391 در حضور علی کفاشیان رئیس وقت فدراسیون فوتبال و در رقابت چهار کاندیدا برای نخستین‌بار مسوولیت ریاست هیأت فوتبال استان قم را پذیرفته است، اضافه کرد: همچنین موفقیت‌های بسیاری در سطح فوتبال نیز به دست آمده که تماما برای نخستین‌بار بوده و همه آنها مرهون زحمات همکارانم در این هیأت است.

رئیس هیأت فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: با تعاملات بسیار خوب و مناسبی که بین باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم و هیأت فوتبال برقرار است، موفق شده‌ایم نزدیک به 6 بازیکن بومی را به جمع صبایی‌ها اضافه کنیم که دو تن از آنها در اغلب بازی‌های این تیم به صورت فیکس بازی می‌کنند.

صبا یک موقعیت عالی برای به ثبت رساندن موفقیت‌های قم

در ادامه دیدار مسؤولان هیأت فوتبال استان قم و باشگاه فرهنگی ورزشی صبا با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، علی احمدی دبیر هیأت فوتبال قم از ظرفیت‌های موجود در فوتبال این استان سخن گفت و در ادامه بیان کرد: فوتبال امروزه تنها یک ورزش نیست بلکه یک صنعت محسوب می‌شود و می‌توان از این صنعت که شامل حال استان قم نیز شده به خوبی بهره برداری کرد.

وی با بیان اینکه مردم قم علاقه زیادی به تیم صبا دارند و در هر محفلی نتایج و برنامه‌ بازی‌های این تیم را مرور کرده و از یکدیگر پرس و جو می‌کنند، تصریح کرد: صبا که امروز در اختیار استان قم قرار گرفته است می‌تواند یک موقعیت عالی برای به ثبت رساندن موفقیت‌های قم باشد.

صبا اصلا وضعیت مالی خوبی ندارد

سپس محمدرضا کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در حضور احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در خانه ملت به ایراد سخن پرداخت و تصریح کرد: صبا امسال یکی از بحرانی‌ترین سال‌های فعالیت خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند زیرا این تیم اصلا وضعیت مالی خوبی ندارد.

وی که مسوولیت‌های مختلفی را از بدو انتقال صبا در سال 1387 به استان قم تا کنون در این باشگاه تجربه کرده و از چهره‌های شاخص سال‌های دور فوتبال قم محسوب می‌شود، در ادامه ابراز کرد: در این فصل تنها با 6 میلیارد تیم را راهی مسابقات کرده‌ایم بلکه در بین حتی تیم‌های دسته اولی هم صبا جز ارزان‌ترین تیم‌ها محسوب می‌شود.

صبا باید از حمایت‌های بخش خصوصی استفاده کند

آخرین سخنران این دیدار ورزشی و فوتبالی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بود و احمد امیرآبادی فراهانی در سخنانی اظهار کرد: هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم باید متشکل از جمعی کاملا فوتبالی باشد که فوتبال را درک کنند و تحلیلی اقتصادی و ورزشی بر روی این تیم داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم فوتبال صبای قم باید بتواند خود به تنهایی از حمایت‌های بخش خصوصی استفاده بهینه کند و اگر در میانه راه نتوانست مقداری از هزینه‌های جاری خود را پرداخت کند، بودجه‌ای از سطح استان قم به آن اختصاص داده شود.

گفتنی است: در دیدار مسؤولان هیأت فوتبال و باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلام، کریم بهرامی رئیس هیأت فوتبال، سیدجواد خازنی نائب‌رئیس هیات، علی احمدی دبیر هیات، محمدرضا کشوری‌فرد مدیر عامل باشگاه صبای قم، شهاب حسامی مسئول کمیته آسیا ویژن، رضا سپاهی مسؤول واحد روابط عمومی هیأت فوتبال و حسین قاسمی مدیرعامل باشگاه اتحاد قهرمان لیگ برتر فوتبال استان قم در سال 1394 حضور داشتند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgxy9t.ak9qq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما