سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب : 41977
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله صافی‌گلپایگانی:

طلاب رضایت امام زمان(عج) را جلب کنند/ فضائل حضرت علی(ع) در هیچ کلامی گنجانده نمی‌شود

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: مدرسه علمیه حاج ملامحمدصادق مجتهدی قمی باید سبب گسترش اسلام و توفیق بزرگان شود و طلاب این مدرسه به شیوه مطلوبی فعالیت کنند تا بتوانند رضایت امام زمان(عج) را بیش از گذشته جلب کنند.
طلاب رضایت امام زمان(عج) را جلب کنند/ فضائل حضرت علی(ع) در هیچ کلامی گنجانده نمی‌شود
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی دیشب در مراسم افتتاح ساختمان جدید مدرسه علمیه حاج ملامحمدصادق مجتهد قمی با تاکید بر اینکه فضائل حضرت علی(ع) تمام شدنی نیست، اظهار کرد: این فضائل در کلام هیچ فردی گنجانده نمی‌شود.

وی با اشاره به روایتی از حضرت محمد(ص) اضافه کرد: خداوند هیچ فردی را بالاتر از علی(ع) قرار نداده است به همین علت با زبان ایشان با حضرت محمد(ص) گفت‌وگو کرده‌اند.

این مرجع تقلید از جایگاه والای حضرت علی(ع) در روایات و آیات قران کریم یاد کرد و گفت: مدرسه علمیه حاج ملامحمدصادق مجتهدی قمی باید سبب گسترش اسلام و توفیق بزرگان شود و طلاب این مدرسه به شیوه مطلوبی فعالیت کنند تا بتوانند رضایت امام زمان(عج) را بیش از گذشته جلب کنند.

وی با بیان اینکه مؤسسان مدرسه علمیه حاج ملامحمدصادق مجتهدی قمی شخصیت‌های برجسته ای بوده‌اند، بیان کرد: امیدواریم افرادی که در این مدرسه تربیت می‌شوند در عرصه‌های مختلف علوم دینی درخشش قابل توجهی داشته باشند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchqwnk.23nzqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما