شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 42072
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

نصب روزشمار پروژه ۱۵ خرداد جزو تعهدات پيمانكار است

قم نيوز : قم نیوز: نصب روزشمار پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد - عمارياسر جزو تعهدات پيمانكار بوده و بايد نسبت به آن پاسخ‌گو باشد.
نصب روزشمار پروژه ۱۵ خرداد جزو تعهدات پيمانكار است
به گزارش قم نیوز،  با توجه به جلسه برگزار شده در تاريخ هفت مردادماه ۹۵ در دفتر نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي و تعهد قرارگاه قائم ارتش جمهوري اسلامي به عنوان پيمانكار در اين جلسه مبني بر اتمام پروژه مذكور تا تاريخ ۱۰ آذرماه ۹۵ و همچنين نصب روزشمار اطلاع‌رساني اتمام پروژه، تاخير در نصب روزشمار و همچنين زمان مشخص شده در آن جزو تعهدات پيمانكار بوده و قرارگاه قائم بايد نسبت به اتمام پروژه در زمان مشخص شده و يا تاخير آن پاسخ‌گو باشد.

يادآور مي‌شود تعهدات پيمانكار در پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد و عمارياسر مدت‌ها از زمان درج شده در قرارداد گذشته است و مهلت مقرر شده تا ۱۰ آذرماه، آخرين فرصتي است كه شهرداري قم به عنوان كارفرما در جلسه با حضور اميرآبادي نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، مديران استان و شهرداري به پيمانكار داده است.

گفتني است، مديران شهري همچنان همچون گذشته پيگير رفع مشكلات مرتبط با پروژه و تسريع در روند عمليات اجرايي آن هستند.

لازم به ذكر است كه كلنگ احداث تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد و عمارياسر شهريورماه ۹۲ به زمين زده شده و زمابندي پروژه مذكور ۱۵.۵ ماه بوده كه پس از گذشته بيش از سه سال از اين زمان، همچنان پروژه تنها قريب به ۷۴ درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcew78e.jh8wfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما