چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 42171
منبع : خبرگزاری تسنیم
آیت‌الله سبحانی:

وهابیت به دنبال حذف تشیع است

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه باید تکیه‌گاه منبر احادیث اهل بیت (ع) و کلمات قرآن باشد گفت: مبلغان از داستان، کلام برزگان و دانش‌های روز که موید کلام مبلغ باشد استفاده کنند اما باید قرآن و احادیث و روایات اهل بیت (ع) باید اصل باشد.
وهابیت به دنبال حذف تشیع است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله جعفر سبحانی صبح امروز در جلسه در س خارج اصول که در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به اینکه محرم آغاز می شود کسانی که قادر به تبلغ هستند باید در این زمینه ورود کنند اظهار داشت: کسانی که به قرآن و احادیث مستحب است که در بین مردم حاضر شود.

مرجع تقلید شیعیان افزود: قرآن تبلیغ مبلغ را چنین بیان می‌کند " مبلغان باید پیام‌های خدا را بگویند"، چرا که تکیه‌گاه منبر احادیث اهل بیت (ع) و کلمات قرآن باشد چرا که این دو مهم نورانیتی دارند که در مستمع تحول ایجاد می کند.

وی با تاکید براینکه عمدتا معتقدان به قرآن و حدیث پای منابر حاضر می‌شوند تصریح کرد: مبلغان از داستان، کلام برزگان و دانش‌های روز که موید کلام مبلغ باشد استفاده کنند اما باید قرآن و احادیث و روایات اهل بیت (ع) باید اصل باشد.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه بقیه شرایع اهل مسامحه هستند اما شیعه در برابر ظلم ایستادگی می‌کند ادامه داد: وهابیت به دنبال حذف تشیع است چون وهابیت و سایر دشمنان اسلامی می‌دانند که شیعه و روحانیت شیعه در برابر آن‌ها ایستادگی می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: دولت‌های عربی می‌خواهند با اسرائیل صلح کنند و برخی روحانیت سنی هم آن را توجیه می‌کنند صلح در قرآن با شرایط خاصی تعریف شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcezz8e.jh8wfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما