دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 42454
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 46 عملیات اطفای حریق، ایمن‌سازی و نجات در 48 ساعت گذشته خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با اشاره به وضعیت تأمین ایمنی و خدمات آتش‌نشانی در شهر قم اظهار کرد: این سازمان علاوه بر خدمات عمومی خود در طول سال، تمهیدات ویژه‌ای برای خدمات رسانی شایسته به عزاداران حسینی همزمان با ایام محرم و صفر اتخاذ کرده است.

وی با بیان اینکه نیروهای سازمان در این ایام به صورت آماده باش در محدوده حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و هیئات بزرگ شهر مستقر هستند، بیان کرد: در قالب همین اقدامات طی 48 ساعت گذشته 46 عملیات آتش‌نشانی در سطح شهر قم انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه طی دو روز اخیر 18 مورد عملیات اطفای حریق انجام شده است، افزود: پنج مورد اطفای حریق منزل، هفت مورد ضایعات، یک مورد درخت، سه مورد خودرو، یک مورد پست برق و یک مورد مسجد انجام شده است.

جعفری همچنین انجام 15 مورد عملیات ایمن‌سازی طی 48 ساعت اخیر را مورد توجه قرار داد و گفت: طی این عملیات‌ها سه مورد بازگشایی درب، یک مورد رفع واژگونی خودرو، یک مورد رفع نشت گاز و پنج مورد رفع نشت سوخت خودرو و... انجام شد.

وی با بیان اینکه طی عملیات‌های انجام شده در دو روز گذشته هشت نفر نجات پیدا کردند، گفت: در این عملیات‌ها چهار نفر محبوس شده داخل آسانسور، یک نفر محبوس شده داخل حمام و سه نفر محبوس شده داخل اتاق نجات پیدا کردند و 6 مورد صید حیوانات موذی نیز انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه در اثر برخورد خودرو با تیر چراغ برق سه نفر مصدوم شدند، اظهار کرد: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی و اجرای عملیات ایمن‌سازی، سرنشینان خودرو رها شده و تحویل نیروهای اورژانس شدند.

جعفری تصریح کرد: همچنین حریق پیک‌نیک در منزل مسکونی موجب مصدومیت یکی از شهروندان شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdci55a5.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما