پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : 4248
برای نخستین بار؛

انتخاب واحد بانوان طلبه اینترنتی انجام می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تحصیلات تکمیلی حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: برای نخستین بار انتخاب واحد بانوان طلبه به صورت اینترنتی انجام می‌شود.
انتخاب واحد بانوان طلبه اینترنتی انجام می‌شود
به گزارش قم نیوز، فریده داودی با بیان اینکه تاکنون انتخاب واحد در سطح مدارس علمیه خواهران به صورت حضوری انجام می‌پذیرفت، تصریح کرد: از نیمسال دوم تحصیلی ۹۰-۹۱ انتخاب واحد طلاب به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه "طلبه" به نشانی http://talabeh.whc.ir انجام می‌شود.

وی اجرای این برنامه را موجب کاهش حجم کار و مسئولیت واحدهای حوزوی در مورد انتخاب واحد طلاب دانست و اظهار داشت: در صورت انجام صحیح و به‌موقع فرآیند انتخاب واحد، علاوه بر آن که طلبه با توجه به وضعیت و آمادگی خود در هر نیمسال اقدام به انتخاب درس می‌کند، ملزم به تبعیت از برنامه یک‌دست و بسته نخواهد بود.

مدیر تحصیلات تکمیلی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه تقویم نیمسال دوم تحصیلی جاری پیش از این به واحدهای حوزوی ابلاغ شده، اضافه کرد: با فعال شدن انتخاب واحد اینترنتی، انتخاب واحد در سامانه آموزش برای واحدهای حوزوی غیرفعال است، بنابراین لازم است طلاب در زمان انتخاب واحد بر اساس تقویم تحصیلی در اولین زمان با ورود به پایگاه اینترنتی طلبه اقدام به انتخاب واحد کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب واحد اینترنتی بانوان طلبه از ۱۲ بهمن‌ماه آغاز شده، اضافه کرد: برای طلاب سطح دو این انتخاب واحد تا ۱۶ بهمن‌ماه و برای طلاب سطح سه تا ۱۸ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

داودی با بیان اینکه حذف و اضافه واحدهای درسی طلاب نیز از طریق پایگاه اینترنتی طلبه انجام خواهد پذیرفت، یادآور شد: زمان حذف و اضافه طلاب سطح دو از اول تا چهارم اسفند و زمان حذف و اضافه طلاب سطح سه از ششم تا نهم اسفندماه خواهد بود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.xexfuqe8osfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما