شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 42592
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد

انجام 52 عملیات آتش‌نشانی در دو روز گذشته/تصادف اتوبان قم تهران 7 مصدوم برجای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 52 عملیات آتش‌نشانی در دو روز گذشته در سطح شهر خبر داد.
انجام 52 عملیات آتش‌نشانی در دو روز گذشته/تصادف اتوبان قم تهران 7 مصدوم برجای گذاشت
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با اشاره به عملیات‌های آتش‌نشانی انجام شده در 48 ساعت اخیر در سطح شهر قم گفت: با توجه به اتمام مراسمات ویژه دهه نخست محرم و ایام تاسوعا و عاشورا، فعالیت‌های فوق‌العاده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیز به اتمام یافته و این سازمان مشغول انجام فعالیت‌های عمومی خود است.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته 52 عملیات آتش‌نشانی و ایمنی در سطح شهر قم انجام شده است، افزود: اجرای عملیات‌های نجات، ایمن سازی و اطفای حریق جزو اقدامات انجام شده در این مدت است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، اجرای 16 عملیات اطفای حریق را مورد توجه قرار داد و افزود: پنج مورد حریق ضایعات، چهار مورد حریق خودرو، دو مورد موتورسیکلت، یک مورد منزل و یک مورد حریق منزل طی عملیات‌های انجام شده در دو روز گذشته اطفا شد.

وی با اشاره به عملیات‌های ایمن سازی انجام شده در دو روز گذشته خاطرنشان کرد: چهار مورد نشت سوخت خودرو و یک مورد سقوط تیر چراغ برق بر روی خودرو ایمن سازی شد.

جعفری خاطرنشان کرد: همچنین در دو روز گذشته طی عملیات‌هایی که انجام شد 19 مورد نجات صورت گرفت که طی یکی از آن‌ها، هفت مصدوم تحویل نیروهای اورژانس شدند.

وی افزود: چهار مورد نجات افراد از داخل آسانسور، 6 مورد بازگشایی درب منزل و خودرو و دو مورد انگشتربری از جمله عملیات‌های نجاتی بوده که طی 48 ساعت اخیر صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: همچنین ماموران سازمان برای رهاسازی و انتقال جسد پیرمرد 63 ساله از داخل منزل با عوامل نیروی انتظامی همکاری داشتند.

وی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی در ایام دهه نخست محرم نیز با استقرار در مکان‌های پرتردد و پرجمعیت شهر و همچنین بازدید از مساجد، تکایا و حسینیه‌ها تأمین ایمنی عزاداران حسینی را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb5sba.rhb59piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما