شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 42594
منبع : خبرگزاری مهر
معاون ستاد عتبات دانشجویی قم:

یک‌هزار دانشجوی قمی به عتبات عالیات اعزام شدند

قم نيوز : قم نیوز: معاون ستاد عتبات دانشجویی قم از اعزام هزار دانشجوی قمی به عتبات عالیات طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: ۴۰۰ نفر دیگر نیز تا نیمه آبان‌ماه اعزام می‌شوند.
یک‌هزار دانشجوی قمی به عتبات عالیات اعزام شدند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید رسول زهراپور  با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان به کربلای معلی تا نیمه آبان ادامه دارد، گفت: در اعزام دانشجویی به عتبات عالیات ۳۵ کاروان از قم اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت اعزام هر کاروان ۴۰ نفر است، عنوان کرد: تاکنون ۲۵ کاروان عتبات دانشجویی اعزام شده‌اند و ۱۰ کاروان نیز طی روزهای باقی مانده اعزام می‌شوند.

معاون ستاد عتبات دانشجویی قم ادامه داد: کاروان دانشجویی عتبات شامل اعزام اساتید، دانشجویان دختر و دانشجویان متأهل می‌شود که برای این گروه‌ها برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه مدت زمان کاروان‌های هوایی هشت روزه و کاروان‌های زمینی ۱۰ روزه است، ابراز کرد: حضور در بیت امام راحل در نجف و روایتگری آن و همچنین روایتگری جریان حر از جمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام زهراپور حضور در کربلا و محل خیمه گاه امام حسین(ع) و روایتگری واقعه عاشورا را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: برنامه «احلی من العسل» نیز از دیگر برنامه‌های ویژه است که در آن به دانشجویان دختر چادر و به دانشجویان پسر پیراهن اهدا می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdok0o.yt0xn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما