يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 42617
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل حج و زیارت استان قم خبر داد

ثبت‌نام 8 هزار قمی در سامانه سماح/ مردم اخذ ویزا را به روزهای آخر موکول نکنند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حج و زیارت استان قم با اشاره به اینکه در استان قم 8 هزار نفر تا کنون نسبت به ثبت نام در سامانه سماح اقدام کرده‌اند گفت: از شهروندان تقاضا داریم هر چه زودتر در فرصت کافی نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا ویزای آنها بدون مشکل صادر شود.
ثبت‌نام 8 هزار قمی در سامانه سماح/ مردم اخذ ویزا را به روزهای آخر موکول نکنند
به گزارش قم نیوز، اکبر رضایی امروز با اشاره به استقبال گسترده شهروندان قمی برای سفر به کشور عراق در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: نرخ ویزا از طرف سفارت عراق تعیین شده است ولی در این ایام شاهد هستیم که برخی با هدف سودجویی اقدام به ارائه برخی نرخ‌های صدور ویزا با مبالغ پایین‌تر می‌کنند که این افراد قطعا قصد سوء استفاده دارند و از شهروندان قمی می‌خواهیم که دقت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در اربعین سال گذشته در این خصوص گزارش‌هایی داشتیم و تعدادی زائران دچار گرفتاری شدند تاکید کرد: به شهروندان قمی توصیه می‌کنم از طریق مبادی رسمی و دفاتر کارگزاری زیارتی رسمی که نام آنها در سامانه سما ثبت شده اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان قم با اشاره به اینکه سال گذشته صدور برخی از ویزاهای جعلی زائران را در در مرز مهران با مشکلات مختلفی روبه‌رو کرد اضافه کرد: نرخ ویزای اربعین 40 دلار تعیین شده است و زائران نیازی به تامین دلار ندارند و معادل ارز به صورت ریالی پرداخت می‌شود و یکی از تسهیلات فراهم شده این مسأله است.

وی با اشاره به اینکه در استان قم 8 هزار نفر تا کنون نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند یادآور شد:‌ زائران ثبت نام را به روزهای آخر موکول می‌کنند. سامانه سماح تا 24 آبان ماه باز است و از شهروندان تقاضا داریم هر چه زودتر در فرصت کافی نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا ویزای آنها بدون مشکل صادر شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjamex.uqe8vzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما