شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 4265
شهردار قم:

ورودی های شهر قم زیباسازی می شود

قم نيوز : قم نيوز: ورودی ها، خروجی ها و حاشیه های شهر قم در حد مطلوب و مناسب، زیباسازی و پاكسازی می شود.
ورودی های شهر قم زیباسازی می شود
به گزارش قم نيوز، محمد دلبری در بازدید از ورودی های شهر قم با تاكید بر پاكسازی ورودی های شهر افزود: با توجه به اهمیت شهر مقدس قم از لحاظ موقعیت مذهبی و اجتماعی و با توجه به قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی ۱۷ استان كشور، توجه به زیباسازی آن ضروری است.

وی با بیان اینكه محور ورودی های حاشیه شهر باید از نخاله ها، پسماندهای عمرانی و ضایعات سنگبری ها تخلیه شود، اضافه كرد: تخلیه نخاله های ساختمانی و زباله در مدخلهای ورودی شهر، باعث نازیبایی بصری شده و معضلات زیست محیطی و بهداشتی در شهر ایجاد خواهد كرد.

دلبری گفت: سیمای شهری در ذهن و روحیات شهروندان بشكل مستقیم و غیرمستقیم اثرگذار است، لذا طراحی مناسب مبلمان شهری در قم می تواند علاوه بر كاهش ترافیك و تسهیل در ارایه خدمات، ناهنجاری های اجتماعی را محدود كند.

وی خاطرنشان كرد: شهرداری قم با تلاش گسترده و بكارگیری تمام امكانات و تجهیزات خود تلاش می كند كه شرایط مطلوبی را برای خدمت رسانی به زایران در روزهای پایانی سال فراهم كند.

شهردار قم گفت: در شرایط كنونی نسبت به سال های گذشته اقدامات گسترده ای برای فراهم كردن شرایط مطلوب به زایران در قم انجام شده است، ولی این اقدامات در حد پاسخ به تمام نیازها نبوده و ما همچنان تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.qa5ct1arwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما