سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 42698
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله علوی گرگانی تاکید کرد

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت حرکت عظیم اربعین برای امور تبلیغی

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت حرکت عظیم اربعین برای امور تبلیغی تاکید کرد.
لزوم بهره‌گیری از ظرفیت حرکت عظیم اربعین برای امور تبلیغی
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مبلغان ایام اربعین، با تاکید بر ظرفیت حرکت بزرگ دوست‌داران امام حسین(ع) در اربعین  اظهار کرد: این فرصت‌ها زودگذر است و باید از آنها حداکثر استفاده برای تبیین و تقویت آموزه‌های دینی در جامعه کرد.

وی با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی و پیش‌بینی مقدمات لازم برای بهره گیری از فرصت اربعین تصریح کرد: در این ایام با استفاده از ظرفیت شگرف مبلغین زبده و توانمند می‌توان در کنار این حرکت فرهنگی اقدامات دینی نیز انجام داد.

این مرجع تقلید دقت در نحوه تبلیغ دین در جامعه را ضروری خواند و یادآور شد: باید از ابزار درست و کارآمد در راستای تبلیغ دین در جامعه استفاده کرد و فرصت اربعین را باید در این زمینه غنیمت شمرد.

قرارگاه تبلیغی اربعین تشکیل شده از جمعی از مبلغین حوزوی و دانشگاهی با حمایت‌های مردمی در راستای فعالیت‌های تبلیغی در ایام اربعین در استان قم فعالیت می‌کند.

مسؤول قرارگاه تبلیغی اربعین با تاکید بر مشکلاتی که در راستای تبلیغ در این ایام وجود دارد، جایگاه زائر امام حسین و اجر و قرب آن در پیشگاه خداوند را متذکر شد و تصریح کرد: در راستای بهره گیری از ظرفیت ایام اربعین حسینی با توجه به تردد زائرین از شهر قم با ساماندهی مبلغان اقدامات تبلیغی ویژه این ایام را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcivqa5.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما