شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 4279
توسط انتشارات ولاء منتظر؛

"آزمون خواص در حکومت اسلامی" منتشر شد

قم نيوز : قم نيوز:‌ انتشارات ولاء منتظر، کتاب ارزشمند "آزمون خواص در حکومت اسلامی" را در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم عرضه کرد.
"آزمون خواص در حکومت اسلامی" منتشر شد
به گزارش قم نيوز، انتشارات ولاء منتظر ۱۲ عنوان از آثار جدید خود را در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم در اختیار علاقمندان قرار داد.

"آزمون خواص در حکومت اسلامی" نام کتابی است که برای نخستین بار توسط این ناشر به چاپ رسیده است ضمن اینکه کتاب ارزشمند "تبار انحراف" نیز از آثار این ناشر است. این کتاب پژوهشی است در مورد جریان‌شناسی فتنه یهود که جلد نخست آن به وقایع تاریخ مرتبط با بحث از زمان حضرت آدم تا رسول گرامی اسلام می‌پردازد و جلد دوم آن نیز به زودی منتشر خواهد شد.

از دیگر کتاب‌های شاخص این غرفه می‌توان به "طوفان بلا در کربلا" اشاره کرد. این کتاب با نگاهی چند‌جانبه به حادثه کربلا می‌کوشد نکات تربیتی و کاربردی در رابطه با این حادثه عظیم را در اختیار خوانندگان قرار دهد.

"راه و رسم طلبگی" نام مجموعه‌ای هفت جلدی است که انتشارات  ولاء منتظر آن را در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم عرضه کرده است. این مجموعه با عناوینی چون ارزش و افتخارات طلبه، هویت صنفی طلبه، طلبه در دوران رشد و تحصیل و نشاط و طراوت منتشر شده و آنچه را که طلاب جوان باید بدانند به آنها آموزش می‌دهد.

شایان ذکر است انتشارات ولاء منتظر در حوزه انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری فعال بوده و ده‌ها عنوان کتاب در این زمینه به چاپ رسانده است.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.50o2yt0xna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما