دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 42858
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيشرفت ۶۰ درصدي پروژه ساماندهي و بهسازي ورودي جعفريه

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه ۶ قم از پيشرفت ۶۰ درصدي پروژه ساماندهي و بهسازي ورودي جعفريه خبر داد.
پيشرفت ۶۰ درصدي پروژه ساماندهي و بهسازي ورودي جعفريه
به گزارش قم نیوز،  سيد محمد موسوي منش با اشاره به روند اجرايي پروژه بهسازي و ساماندهي محور جعفريه، گفت: با توجه به اهميت و مشكلات موجود در اين محور، ساماندهي آن در قالب سه پروژه تعريف شد.

شهردار منطقه ۶ قم با بيان اينكه يك بخش اين پروژه مطالعات ساماندهي اين محور است، گفت: با انجام اين مطالعات سعي داريم تا مشكلاتي كه در اين بخش وجود دارد رفع شود.

موسوي منش با تاكيد بر اينكه بخش دوم پروژه بهسازي ورودي جعفريه است، خاطرنشان كرد: اين پروژه نيز به طول ۲ هزار و ۷۰ متر اجرايي شده و بخش سوم آن احداث تقاطع غيرهمسطح بلوار حضرت معصومه(س) و امام علي(ع) است كه هر سه به صورت تلفيقي كار مي شود و اميد داريم با اجراي آنها شرايط خوبي در اين محور تامين شود.

وي پيشرفت ۶۰ درصد پروژه ساماندهي و بهسازي محور جعفريه را مورد توجه قرار داد و افزود: خط انتقال گاز معارض پروژه بود كه با تلاش شبانه روزي رفع شد.

شهردار منطقه ۶ قم افزود: همچنين لوله ۱۴۰۰ انتقال آب شرب و فيبر نوري و برق معارض بوده كه رفع شدند و يك خط پروژه تكميل شده و در انتظار آسفالت است.

موسوي منش با تاكيد بر اينكه عمليات تملك دو رمپ و لوپ تقاطع انجام شده و در حال تملك رمپ سوم هستيم، ادامه داد: مجموعا سال گذشته ۵۰ ميليارد ريال براي تكميل اين پروژه تخصيص يافته كه حدود ۳ ميليارد براي تملك بوده و ۲ ميليارد هم اجراي پروژه عمراني را شامل شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg779t.ak9xn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما