دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 42859
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تكميل پروژه بهسازي معابر مناطق محروم شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مديركل هماهنگي و نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم با اشاره به تكميل پروژه بهسازي معابر مناطق محروم شهر قم ، گفت: در قالب اين پروژه يك ميليون و ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر و شوارع مناطق محروم شهر بهسازي شد.
تكميل پروژه بهسازي معابر مناطق محروم شهر قم
به گزارش قم نیوز،  عباس حلوائي زاده با اشاره به لزوم بهسازي و ساماندهي و بهسازي معابر و شوارع ناكارآمد شهري، اظهار كرد: با توجه به اينكه با گذر زمان مشكلات متعددي در معابر و شوارع شهر رخ داده و عبور و مرور در آنها مشكل مي شود پروژه اي در اين راستا براي بهسازي آنها تعريف شد.

مديركل هماهنگي و نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم با تاكيد بر اختصاص اعتباراتي از محل سفر مقام معظم رهبري براي بهسازي و ساماندهي معابر و شوارع مناطق محروم، خاطرنشان كرد: در اين راستا معابر و شوارع داراي مشكل در مناطق محروم شهر شناسايي و اقدامات لازم در خصوص بهسازي و ساماندهي آنها صورت گرفت.

حلوايي زاده پيش بيني اعتباري بالغ بر ۶۵ ميليارد ريال براي بهسازي و ساماندهي معابر نامناسب شهر در مناطق محروم را مورد توجه قرار داد و افزود: به جز اين مبلغ كه از محل اعتبارات سفر رهبري تامين شد شهرداري هم اعتباري ويژه براي اين پروژه تخصيص داد.

وي با تاكيد بر اينكه در قالب پروژه بهسازي و ساماندهي معابر نامناسب شهر در مناطق محروم ۱۲۰ هزار تن آسفالت استفاده شد، گفت: در مجموع در قالب اين پروژه بيش از يك ميليون ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر و شوراع شهر بهسازي شد.

مديركل هماهنگي و نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم با بيان اينكه اين پروژه از اواخر سال گذشته آغاز شده بود افزود: پروژه بهسازي و ساماندهي معابر نامناسب شهر در مناطق يك، دو، سه، پنج، شش و هفت اجرا شد.

حلوايي زاده با بيان اينكه كل اعتبارات محل سفر مقام معظم رهبري به شهر قم اعم از تملك، خريد اتوبوس و تجهيزات آتش‌نشاني در سال گذشته ۵۰ ميليارد تومان بوده است، خاطرنشان كرد: جمعا براي تحقق اين اعتبارات ۱۰ موافقت نامه داشتيم كه به جز اين اعتبارات بخشي هم شهرداري براي پيشبرد پروژه ها هزينه كرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchw6nk.23nimdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما